וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השוטרים שטיפלו בילדים בזירת האסון במג'דל שמס סוגרים מעגל: "יישארו בלבנו לעד"

עודכן לאחרונה: 2.8.2024 / 10:32

כוחות תחנת גולן היו מהראשונים להגיע לאירוע הקשה, סייעו בפתיחת צירי התנועה הסמוכים לניידות מד"א, פינו פצועים ואבטחו את ההלוויות יום למחרת. בסיום ימי האבל השוטרים החליטו לקנות לילדים שנפצעו מהירי צעצועים וממתקים, והגיעו לבקרם בבית החולים: "לחבק ולעודד אותם"

שוטרי משטרת ישראל בביקור אצל הילדים שנפגעו מפגיעת הרקטה במג'דל שמס בבית החולים זיו בצפת/משטרת ישראל

עם סיום ימי האבל על 12 הילדים והנערים שנרצחו בטבח במג'דל שמס, החליטו השוטרים שהיו בזירת האירוע לבקר את הילדים שנפצעו. אתמול (חמישי) הגיעו שוטרי תחנת גולן הפועלים לאורך כל ימות השנה בכפרים הדרוזים בגולן לבקר את הפצועים ומשפחותיהם בבית החולים זיו בצפת.

במסגרת הביקור החליפו השוטרים ומשפחות הפצועים חוויות מיום האירוע והשוטרים העבירו לידי הפצועים מתנות ומזכרות שהוכנו בעבורם על ידי שוטרי התחנה ובני משפחותיהם."בשבת, סמוך לשש וחצי בערב התקשר דולן אבו סלאח, ראש מועצת מג'דל שמס ואמר: 'יש ארוע חריג, כנראה פגיעה ישירה'", סיפר סגן מפקד תחנת גולן, רב-פקד חיים ביטון.

"מיד הכוונו את כל כוחות התחנה לכיוון מג'דל שמס והמשימות המרכזיות היו לפתוח את צירי התנועה בתוך הישוב ובכבישים שמוסילים לבתי החולים פוריה וצפת ועזרה בזירה. זאת היתה זירה מאד קשה עם מראות איומים. השוטרים סייעו בפינוי מהיר של הפצועים למרפאה המקומית ולבתי החולים".

שוטרי משטרת ישראל בביקור אצל הילדים שנפגעו מפגיעת הרקטה במג'דל שמס בבית החולים זיו בצפת. דוברות משטרת ישראל
"זאת היתה זירה מאד קשה עם מראות איומים". שוטרי תחנת גולן מבקרים את הילדים הפצועים מאסון מג'דל שמס/דוברות משטרת ישראל
שוטרי משטרת ישראל בביקור אצל הילדים שנפגעו מפגיעת הרקטה במג'דל שמס בבית החולים זיו בצפת. דוברות משטרת ישראל
"אחרי השבת הקשה הזאת ילדי מג'דל שמס ישארו בליבנו לעד". שוטרי תחנת גולן מבקרים את הילדים הפצועים מאסון מג'דל שמס/דוברות משטרת ישראל

ביטון אמר כי "פינוי צירי התנועה המהיר שנעשה יחד עם צוותי חירום מקומיים הציל חיים של ילדים". לדבריו, בהמשך השבוע שוטרי התחנה היו במג'דל שמס וסייעו בקבלת אלפי המבקרים שהגיעו לטקסי הלוויה ולניחום משפחות החללים, תוך שיתוף פעולה מלא עם הרשויות המקומיות וצה"ל. "ביום ההלוויה הגיעו למג'דל שמס כ-15,000 מנחמים וגם בהמשך השבוע היו מבקרים רבים, ובהם גם ראש הממשלה ועוד אישי ציבור רבים וכל זה במצב ביטחוני מורכב", אמר ביטון.

"אתמול, כשהסתיימו ימי האבל, השוטרים אמרו שחשוב להם לבקר את כל הילדים והנערים שנפצעו. אספנו כסף וביחד עם משפחות השוטרים הכנו חבילות של צעצועים, משחקים וממתקים עבור כל הפצועים. השוטרים אמרו שחשוב להם להגיע לילדים, לחבק ולעודד אותם ואת המשפחות שלהם". אתמול הגיעו שוטרי התחנה לבקר שת הפצועים בבית החולים זיו שבצפת והיום ימשיכו בביקורים בבתי חולים נוספים ובבתי הפצועים שכבר שוחררו לבתיהם. "אחרי השבת הקשה הזאת ילדי מג'דל שמס ישארו בליבנו לעד", אמר ביטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully