וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעקות לעבר השר וסרלאוף בזמן כנס הגליל: "אפס! אפס!"

עודכן לאחרונה: 30.7.2024 / 21:01

בכנס "עם עיניים פקוחות להתפתחויות מלבנון", הנשיא הרצוג התייחס לתקרית בשדה תימן: "על כל מנהיגי הציבור לפעול להרגעת הרוחות". נאומו של השר וסרלאוף נקטע שוב ושוב על ידי קריאות מהקהל, עד שסדרנים הוציאו את המפריעים. ראש עיריית עכו אמר עליו: "מגיע לו כפיים"

צעקות לעבר השר וסרלאוף במהלך ועידת הגליל/יואב איתיאל

על רקע הטבח במג'דל שמס וההרוג במטח לקיבוץ הגושרים, נשיא המדינה יצחק הרצוג נשא היום (שלישי) דברים במושב המרכזי של ועידת הגליל המתקימת היום בעכו, "עם עיניים פקוחות להתפתחויות מלבנון", ביזמת הרשות לפיתוח הגליל בשיתוף משרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי. עוד נשא דברים בכנס שר הנגב, הגליל והחוסן הלאומי יצחק וסרלאוף ובכירים נוספים.

"הגליל בידיים שלנו" - פאנל בהשתתפות הנשיא הרצוג. negevgalil, צילום מסך
"הגליל בידיים שלנו" - פאנל בהשתתפות הנשיא הרצוג/צילום מסך, negevgalil

"הבהרתי אתמול כמה פעמים שפריצה של אזרחים למחנה צבאי, בוודאי כשהיא נעשית בעידוד של נבחרי ציבור - היא מעשה חמור, מסוכן, לא חוקי ולא אחראי שפוגע קודם כל בצה"ל ובנו", אמר הנשיא הרצוג בפתח נאומו. "ולכן על כולם, על כל מנהיגי הציבור לפעול להרגעת הרוחות. ביקורת וויכוח - כן, הפרת חוק בוטה ואלימה כלפי חיילינו - לא ולא".

"אני סבור כי נדרשת בדיקה מיידית, מעמיקה, רגישה ואחראית, של האופן בו בוצע העיכוב של החיילים לחקירה אתמול. לבדיקה הזאת אין קשר ואסור שיהיה לה קשר - לעצם ההכרח והסמכות לחקור בקפידה חשדות למעשים חמורים", הבהיר.

"אנחנו נמצאים באחד השבועות הקשים והמאתגרים ביותר במערכה מאז 7 באוקטובר. אסור להכביד עוד על חיילינו" קבע. "עלינו לחזק את צה"ל ומפקדיו. ומעל הכל לחזק את רוח העם ולכידותו. אני רואה עלייה דרמטית בשיח שנאה, פייק ניוז והסתה. זה מסוכן מאוד, זה עלול להגיע למחוזות שסופם מי ישורנו. תנו לצה"ל לנצח ותפסיקו!".

sheen-shitof

עוד בוואלה

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שריפות במרחב הגליל העליון בעקבות מטח לעבר הגליל העליון, 30 ביולי 2024. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
שריפות במרחב הגליל העליון בעקבות מטח לעבר הגליל העליון, 30 ביולי 2024/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

שר הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, יצחק וסרלאוף נאם ואמר: "הגליל צמא לפתרונות ואנחנו חייבים להחזיר את האמון והביטחון לתושבים. ביומיים האחרונים הייתי במג'דל שמס והלב נשבר עם המשפחות היקרות. דווקא עכשיו אני קורא לכל חברי הכנסת שעתיד הצפון חשוב להם, להגיע, להתחבר וליטול חלק באירוע בעכו. כולם חייבים לצאת מהמשרדים ולפגוש את תושבי הצפון בשטח, לפתח תוכניות אמיתיות שיעבדו, תוכניות שיגיעו מהקהילה שחיה בגליל, מאנשי המקצוע שפועלים בגליל, משילוב זרועות בין כל הגופים".

במהלך האירוע, נקטע נאומו של שר וסרלאוף שוב ושוב בקריאות ביניים מהקהל. חלק מהנוכחים אף הטיחו בו: "אפס! אפס!" ו-"הרסתם". עוד נשמעו מהקהל טענות נגד הממשלה. אחרים צעקו שיוציאו את הקוראים, ושדווקא וסרלאוף הוא השר שעוזר. בהמשך, סדרנים הוציאו את המוחים בכוח. ראש העיר עכו עמיחי בן שלוש עלה לבמה אחרי וסרלאוף ואמר עליו: "מגיע לו כפיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully