וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הותר לפרסום: ההרוג מפגיעת הרקטה בקיבוץ הגושרים - ניר פופקו

עודכן לאחרונה: 30.7.2024 / 20:30

פופקו, בן 28, נהרג לאחר שנפגע ממטח הרקטות לעבר יישובי אצבע הגליל. זהו ההרוג הראשון זה שלושה ימים מאז האסון במג'דל שמס, שבו נרצחו 12 ילדים מפגיעת רקטה. עבד בקייאקי כפר בלום, אך בגלל המלחמה התפרנס מעבודות מזדמנות. הרקטה נפלה 30 מטרים ממנו לאחר שיצא מביתו

המטח לגליל העליון/אלי אשכנזי

ניר פופקו בן 28 מקיבוץ הגושרים נהרג היום (שלישי) מפגיעה ישירה של רקטה שנורתה על ידי ארגון הטרור חיזבאללה משטח לבנון, לעבר קיבוץ הגושרים שבאצבע הגליל. צוותי מד"א שהגיעו לזירה העניקו לו טיפול ראשוני, תוך ביצוע פעולות החייאה אך בסופו של דבר נאלצו לקבוע את מותו. הוא נשאר בקיבוץ על מנת לעבוד, הרקטה נפלה 30 מטר ממנו, כאשר יצא מביתו.

זהו ההרוג הראשון זה שלושה ימים מאז האסון במג'דל שמס, שבו נרצחו 12 ילדים בזמן ששיחקו כדורגל, ונפגעו בפגיעה ישירה של רקטה שנורתה מלבנון על ידי חיזבאללה. ישראל טרם הגיבה לתקיפה החריגה של חיזבאללה במכה חריפה, כפי שהבטיחו בדרג המדיני ובצה"ל.

מצה"ל נמסר כי זוהו כעשרה שיגורים שחצו משטח לבנון, מרבית השיגורים יורטו, זוהתה נפילה במרחב הגושרים וכוחות צה"ל תקפו בארטילריה את מקורות הירי. בתוך כך, מטוסי קרב תקפו מוקדם יותר היום תשתית טרור של חיזבאללה במרחב ג'בשית שבדרום לבנון.

ההרוג מפגיעת רסיסי רקטה בקיבוץ הגושרים הוא ניר פופקו, בן 28.. באדיבות המשפחה
ניר פופקו, דור שלישי בגושרים. כשהקיבוץ פונה, הוא, אמו, סבו וסבתו התפנו, אבל די מהר החליטו לחזור/באדיבות המשפחה

ניר פופקו, דור שלישי בגושרים. כשהקיבוץ פונה, הוא, אמו, סבו וסבתו התפנו, אבל די מהר החליטו לחזור לבתיהם. פופקו עבד בקייאקי כפר בלום, אבל בעקבות המלחמה התפרנס מעבודות מזדמנות. "זאת מכה קשה, איבדנו בחור נפלא. יום קשה מאד לקהילה שלנו", אמרה זוהר ליפקין, מנהלת הקהילה בהגושרים. ההלוויה תיערך מחר בבית הקברות של קיבוץ הגושרים.

עוד בוואלה

הצטרפו לוואלה fiber ושדרגו את חווית הגלישה והטלוויזיה בזול!

לכתבה המלאה
המטח גליל העליון, 30 ביולי 2024. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
יירוטים בשמי הצפון כתוצאה מהמטח לעבר יישובי הגליל/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
פגיעה ישירה של  טיל בעראמשה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
פגיעה ישירה בצפון (ארכיון)/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

ראש עיריית קריית שמונה, אביחי שטרן, התייחס לאירועי הימים האחרונים ומסר: "העוד לא התאוששנו מהטבח הנורא של 12 ילדים במג'דל שמס, ובמקום שהצד השני יהיה מורתע, מתחת לאדמה במחילותיו, מפחד על החיים שלו מהתגובה של צה"ל, חיזבאללה עוד מעיז לירות עלינו, ואנחנו סופגים הרוג נוסף במטח האחרון. תגידו לי אתם השתגעתם? למה אתם מחכים? ככה מחזירים את ההרתעה לצפון? ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully