וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: תושב הצפון רצח את אחיו הגדול בפיצוצייה - ונמלט

עודכן לאחרונה: 30.7.2024 / 5:50

מחמוד מחאמיד בן ה-20 מכפר מועאוויה בואדי ערה, הואשם כי בערב אחד ביוני, הגיע עם סכין שלופה לפיצוצייה בעיר מגוריו, ודקר נמרצות למוות את אחיו בן ה-36. לאחר שעשה זאת, לעיניהם של ילדים שנכחו במקום, הוא נמלט עם הסכין - שעל פי עד ראייה התעקמה מעוצמת הדקירות

תיעוד רצח נסים חמזה כפר כנא/ללא

בבית המשפט המחוזי חיפה הוגש שלשום (ראשון) כתב אישום כנגד מחמוד מחאמיד, תושב כפר מועאוויה בואדי ערה בן 20, בגין רצח בנסיבות מחמירות של אחיו מוחמד בן ה-31.

האירוע הקטלני אירע ב-26 ליוני לאחר שלילה קודם התנהל ויכוח קולני בין השניים, שהתגוררו בבית אימם בכפר. ע"פ כתב האישום, בשעת לפנות ערב הגיע מחמוד עם סכין שלופה בידו לפיצוציה שברחוב אלבוראק במועאוויה, איתר את אחיו שם כשהוא יושב על כיסא בחדר פנימי בעסק ומשחק במשחק וידאו, הגיח מאחוריו ודקר אותו בעוצמה חמש פעמים, פעם אחר פעם בכוונה לגרום למותו, ותוך שבמקום היו ילדים. אחר כך הוא הסתלק מהמקום עם הסכין. עד ראייה מסר שהלהב כבר הייתה עקומה.

האח מוחמד הדקור עשה מספר צעדים לעבר הבעלים של העסק, ביקש כי יסייע לו, ותוך זמן קצר התמוטט. צוות מד"א שהוזעק ניסה להחייותו, אך לשווא. למרבה הצער נקבע מותו בתוך זמן קצר.
שוטרי תחנת אום אל פחם איתרו את מחמוד למחרת ועצרו אותו כחשוד ברצח. החקירה הוטלה על היחידה למאבק בפשיעה של מרחב אשר במחוז חוף של המשטרה, שאיתרה אותו למחרת. בחקירתו ביל"פ טען מחמוד לאליבי, ואמר כי במועד האירוע היה בשטח האדמה הסמוך לבית אביו, שם גם עשה את הלילה. אבל, עולה שעדויות שגבו החוקרים מאימו ושני אחיו סותרות את גרסתו בקשר עם מיקומו בשעת הרצח.

עציר אזוק ברגליו. חיים גולדברג, פלאש 90
עציר אזוק ברגליו/פלאש 90, חיים גולדברג

במקביל להגשת כתב האישום מבקש התובע, עו"ד יניב זוהר מפרקליטות מחוז חיפה, את הארכת מעצרו של מחמוד מחאמיד עד תום ההליכים המשפטיים כנגדו. השופט גיל קרזבום עוד יקיים דיון לגופה של הבקשה, בחודש ספטמבר, ובינתיים, תוך שהסניגור עו"ד זוהר ארבל המייצג אותו לומד את תיק החקירה, ובהסכמתו, האריך השופט את המעצר עד החלטה אחרת.

האלימות הרצחנית גואה השנה בחברה הערבית. מתחילת השנה נרצחו ומצאו את מותם באירועי אלימות 135 ערבים. ע"פ ארגון יוזמות אברהם מספר זה גבוה אף ממספרם בתקופה המקבילה אשתקד, אז נרצחו 134, והיא הסתיימה כשנת שיא כל הזמנים. הגאות באלימות הרצחנית אינה מוגבלת לחברה הערבית ולא רק אירועים המסתיימים במוות הם אינדיקציה. כך למשל מבית החולים רמב"ם דיווחו בסוף השבוע על אשפוז תושבת חיפה שנפצעה קשה בפיצוץ רכב בנצרת, שלושה פצועים ממקרי דקירה ושניים ממקרי ירי, כולם מאירועים נפרדים בצפון.

  • עוד באותו נושא:
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully