וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוחם "כוח 100" משחזר את האירוע: "היינו בטוחים שתופסים מחבל - לא אחד מאיתנו"

עודכן לאחרונה: 29.7.2024 / 22:24

לוחם היחידה וחבר של העצורים סיפר לוואלה על השתלשלות האירועים, וביקר באופן חריף את המשטרה הצבאית. "סמוך ל-10 פרצו לבסיס אנשי מצ"ח בכוחות גדולים", אמר. "זה מביש ומיותר - אפשר לזמן את מי שצריך לחקירה בצורה מקצועית ומכובדת - לא נזוז עד שכל הלוחמים ישוחררו"

כוחות משטרה מחוץ לבסיס שדה תימן/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

לוחם ב"כוח 100", חבר של 9 העצורים סיפר על השתלשלות האירועים וביקר באופן חריף את המשטרה הצבאית. "הבוקר, סמוך ל-10 פרצו לבסיס אנשי מצ"ח בכוחות גדולים, שהיינו בטוחים שהם באו לשלוף איזה מחבל ולא מישהו מהיחידה", אמר. "זה היה ממש מביש ומיותר - אפשר היה לזמן את כל מי שצריך לחקירה בצורה יותר מקצועית ומכובדת".

"אתם בכלל יודעים מי המחבל שהתלונן?", אמר הלוחם. "זה ארכי-טרוריסט שהיה לו חלק נכבד בהתקפה הרצחנית ב-7 באוקטובר ובכלל לא אמור היה לחיות בעולם הזה אילו היה מבצע את פשעיו במדינה אחרת.
אנחנו לא נזוז מפה עד שכל הלוחמים ישוחררו. רוצים לחקור? בבקשה, יש דרך. מישהו פה התבלבל - הם מחבלים לא אנחנו".

לוחם ביחידה כוח 100. שלומי גבאי
"מישהו פה התבלבל - הם מחבלים לא אנחנו". לוחם ביחידה כוח 100/שלומי גבאי

לוחם אחר ביחידה ואחד ממובילי המחאה סיפר על ההשפלות שהם סובלים מידי העצורים באופן יומיומי. "מחבלי הנוחבה יודעים שידינו קשורות ושיש עלינו הגבלות והם מנצלים את זה עד הסוף", אמר. "מדי יום הם משפילים אותנו, מתגרים וחוגגים שחיילים נהרגים. גם אם לוחם מסוים איבד עשתונות ועשה משהו חריג הדרך עד לעצור אותו היא ארוכה. בשום מקום בעולם מחבלים שרצחו ילדים ואנסו נשים לא מקבלים יחס כמו בישראל, די להיות יפה נפש זה מחליש אותנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully