וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קארמה איז א ביץ': גנב טלפון ברחוב ומיד נדרס על ידי אוטובוס

31.7.2024 / 0:06

גנב צעיר תועד במצלמות האבטחה כששהוא גונב טלפון מידו של קשיש, נמלט בריצה ומיד נדרס למוות בידי אוטובוס. התיעוד קשה לצפייה

גנב טלפון ושילם על זה בחייו/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

סרטון אבטחה נדיר במינו מציג את הרגע בו גנב צעיר חטף טלפון של עובר אורח ברחוב ונדרס בידי אוטובוס כשהוא מנסה לברוח מזירת הפשע. גנבת - נדרסת.

בסרטון שפורסם ב-X ומגיע אלינו מסאו פאולו, ברזיל, נראה הגנב בן ה-17 מבחין בגבר בן ה-71 מדבר בטלפון הנייד שלו בפינת רחוב. בזמן שהקורבן עסוק בשיחה שלו, הנער נראה גונב לו את הטלפון מהיד ורץ לכיוון השני. כשהגנב - הנראה לבוש במכנסיים קצרים, חולצת טריקו שחורה וכובע בייסבול שחור - חוצה את הכביש בריצה, הוא נדרס בידי אוטובוס עירוני ונגרר כמה מטרים קדימה.

פדרו גרבין, בן ה-38, אמר לכלי התקשורת הברזילאי Metropoles כי הנער הצליח לצאת מתחת לאוטובוס ללא סיוע: "הוא התגלגל על ​​המדרכה. הוא שכב, דיבר, זז". גבריאל סילבה, בן ה-20, גזר את שיערו של לקוח במספרה שלו ונבהל כששמע את רעש התאונה. "שמעתי רעש חזק ורצתי מיד לרחוב", הוא סיפר, "הוא שכב בייסורים על הרצפה".

הגנב שזהותו לא נמסרה הובהל לטיפול בבית החולים המקומי ברזילנדיה, שם מת מאוחר יותר מהפציעות שספג. "קארמה איז ה ביץ'", כתבו מספר מגיבים לסרטון ואחרים דאגו יותר לטלפון של הקשיש מאל מצבו של הנדרס: "אני מקווה שהטלפון שלו לא נשבר".

קולין רוג, אחד מבעליו של Trending Politics, ששיתף את הסרטון ברשת, כתב באתר כי הנער "לא פעל לפי שני כללי הזהב: 1. אל תגנוב. 2. הסתכל לשני הכיוונים לפני שאתה חוצה את הכביש".

לפחות 158,150 גניבות ו-137,891 שוד טלפונים סלולריים דווחו במדינת סאו פאולו בשנת 2023, על פי הדו"ח השנתי שפרסם פורום הביטחון הברזילאי ביום רביעי שעבר. בסאו פאולו, בירת המדינה, נגנבו בממוצע 1,781.6 טלפונים סלולריים לכל 100,000 תושבים, כך עולה מנתוני הפשע. בסך הכל, 937,294 טלפונים סלולריים נשדדו או נגנבו ברחבי ברזיל בשנה שעברה, ממוצע של 107 טלפונים לשעה.

מנהלת פורום האבטחה הברזילאי, סמירה בואנו, אמרה לכלי החדשות הברזילאי G1 כי העלייה בשוד וגניבות טלפונים סלולריים סימנה "שינוי עמוק בדינמיקה של פשע הנוגע לרכוש" במדינה הדרום אמריקאית. "זה כבר נהיה טרנד. אבל עם הפחתת תפוצת האנשים, עם הדיגיטליזציה של הבנקאות בכלל, גם גניבת טלפונים סלולריים וגם הונאה הופכים לנגישים יותר, כי כל החיים שלך נמצאים על הטלפון הסלולרי שלך", אמרה בואנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully