וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורמים בסביבת בן גביר: השר ידרוש מעבר מהגנה למתקפה יזומה על לבנון

עודכן לאחרונה: 28.7.2024 / 19:22

עוד נמסר כי יציג בישיבת הקבינט המדיני בטחוני שני צעדים מיידים שלשיטתו צריך לממש במענה לטבח במג'דל שמס, בו נהרגו 12 ילדים מירי חיזבאללה. הוא צפוי לטעון כי אי פתיחה במערכה כוללת כעת וקבלת הסדר כלשהו, תוביל להמשך התעצמות ארגון הטרור ושחיקה של ההרתעה הישראלית

הלווית הילדים ההרוגים,מ'גדל שמס/מערכת וואלה

ישיבת הקבינט המדיני בטחוני החלה הערב (ראשון) ודנה בתגובה למתקפת חיזבאללה על מג'דל שמס. גורמים בשסביבתו של השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, מוסרים כי הוא כי הוא ישוב וידרוש לקבל החלטה עקרונית על מעבר מ"קרבות הגנה" והכלה ומידתיות למתקפה יזומה רחבה על לבנון, שתסלול את הדרך בסופו של דבר להכרעה והסרת האיום מול חיזבאללה בצפון.

לדברי גורמים בסביבתו, בן גביר יציג שני צעדים מיידים שלשיטתו צריך לממש במענה לטבח במג'דל שמס. עוד נאמר כי הוא צפוי לטעון כי אי פתיחה במערכה כוללת כעת וקבלת הסדר כלשהו, תוביל להמשך התעצמות ובניין הכח של החיזבאללה, שחיקה מוחלטת של ההרתעה הישראלית במרחב, שתביא עלינו אסון גדול פי כמה בטווח הרחוק.

איתמר בן גביר נכנס לדיון על חוק לתיקון פקודת המשטרה  ,בג"ץ,בית המשפט העליון.18 ביוני 2024. רוני כנפו
"השר יציג שני צעדים מיידים שלשיטתו צריך לממש במענה לטבח במג'דל שמס". בן גביר/רוני כנפו

אתמול נהרגו 12 ילדים מהעדה הדרוזית מפגיעת רקטה של חיזבאללה במג'דל שמס. 29 בני אדם נפגעו באירוע, 6 פצועים קשה, 3 בינוני ו-10 קל. הפגיעה התרחשה במגרש כדורגל סמוך לגן שעשועים, במהלך מטחים כבדים שנורו מלבנון לעבר האזור והגליל. נתניהו קיים התייעצות ביטחונית מוושינגטון. לבית החולים זיו פונו 23 נפגעים בהם 4 קשה, 5 בינוני ו- 14 קל, לבית החולים פוריה הגיעו 4 נפגעים בהם 2 קשה ו 2 קל, ולבית החולים רמב"ם פונו 2 במצב בינוני. כמה נפגעי חרדה טופלו במקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully