וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישראלי היפה: מאות אלפי שקלים נתרמו למשפחות השכולות מאסון מג'דל שמס

עודכן לאחרונה: 28.7.2024 / 17:03

לאחר הטרגדיה בה נהרגו 12 ילדים מנפילה ישירה במגרש כדורגל, נאספו כספים רבים לתמיכה בקהילה של המועצה המקומית וקרובי משפחה של המתים. חברת מיקרוסופט תרמה למעלה מרבע מליון שקלים, וקמפיין מימון המונים ביוזמת יאיא פינק גייס יותר מ-300,000 שקלים: "האסון של כולנו"

הלווית הילדים ההרוגים,מ'גדל שמס/מערכת וואלה

מאות אלפי שקלים נתרמו היום (ראשון) למען המשפחות השכולות מאסון מג'דל שמס, בו נהרגו אמש 12 ילדים בעת ששיחקו כדורגל, מירי רקטה של חיזבאללה מלבנון. בקמפיין מימון המונים ביוזמתו של רס"ן יאיא פינק, נתרמו יותר מ-300,000 שקלים מאלפיים תורמים שונים. בתוך כך, חברת מיקרוסופט ועובדיה בישראל תרמו יותר מרבע מליון שקלים עבור המשפחות האבלות וקהילת המועצה.

"מה שהופך את העם שלנו לכל כך נפלא, זו הסולידריות והערבות ההדדית שלנו. כשהממשלה לא מתפקדת ומפקירה את האזרחים שלה, אנחנו שומרים אחד על השני ולא משאירים אף אחד לבד", מסר פינק. "האסון במג'דל שמס הוא האסון של כולנו".

מנכ"לית מיקרוסופט ישראל, מיכל ברוורמן בלומנשטיק מסרה כי "הלב נקרע הבוקר מלראות את הילדים והנערים שנהרגו אמש במג'דל שמס מובאים למנוחות, והמוח פשוט מסרב להאמין לתמונות הקשות של ארונות קבורה קטנים. זה בלתי נתפס".

יאיא פינק. איל נבו, אתר רשמי
"מה שהופך את העם שלנו לכל כך נפלא, זו הסולידריות והערבות ההדדית שלנו". יאיא פינק/אתר רשמי, איל נבו

עוד הוסיפה בלומנשטיק כי "בשעות האחרונות מיקרוסופט ועובדיה תרמו כבר כרבע מיליון שקל שיועברו לתמיכה במשפחות האבלות ובקהילת מג'דל שמס. זו חובתנו המוסרית - הילדים התמימים האלה, שרק רצו לשחק כדורגל, הם חלק מאתנו. המשפחות שלהן הן חלק מאתנו. תמיד ובעיקר היום חשוב שנעמוד לצידן.
ואין לי ספק שעוד ארגונים ואנשים רבים מרחבי הארץ יצטרפו אלינו ויפעלו למענן".

ראש עיריית חיפה יונה יהב פרסם בעמוד הבית של העירייה בפייסבוק כי "תושבי העיר חיפה כולה כואבים, המומים ומתאבלים בעקבות האסון הנורא, שפקד את היישוב מג'דל שמס ואת העדה הדרוזית כולה. המעשה הנפשע, בו נרצחו 12 ילדים ובני נוער, מותיר את כולנו המומים וכואבים".

sheen-shitof

עוד בוואלה

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
הלווית הילדים הדרוזים שנהרגו מפגיעת טיל במגרש כדורגל, מג'דל שמס, 28 ביולי 2024. דוד כהן, פלאש 90
הלווית הילדים הדרוזים שנהרגו מפגיעת טיל במגרש כדורגל, מג'דל שמס, 28 ביולי 2024/פלאש 90, דוד כהן

"לחיפה קשר מיוחד מאין כמותו עם העדה הדרוזית - בני העדה, המתגוררים ביישובי הכרמל, מהווים חלק בלתי נפרד מהפסיפס האנושי של העיר חיפה. בשעה קשה זו, אנו מחבקים את אחינו הדרוזים ומושיטים אליהם את ידינו לכל סיוע או עזרה אשר עשויים להידרש. יהי זכר הנרצחים ברוך", הוסיף יהב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully