וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלנט בתום הערכת מצב בצפון: ישנן תוכניות תגובה - יש להיערך לכל התפתחות

עודכן לאחרונה: 28.7.2024 / 14:28

הרמטכ"ל מקיים בשעה זו אישור תוכניות לצפון, לאחר הירי שביצע אמש חיזבאללה לעבר מג'דל שמס שהוביל למותם של 12 ילדים ונערים. במקביל, קיים שר הביטחון גלנט הערכת מצב מבצעית, בתומה הצהיר: "חיזבאללה ישא במחיר, הוא ישלם מחיר כבד על פעולותיו"

תיעוד הנפילה במג'דל שמס/על פי סעיף

הרמטכ"ל הרצי הלוי מקיים בשעה זו (ראשון) אישור תוכניות בגזרה הצפונית, זאת לאחר הירי שביצע אמש חיזבאללה לעבר מג'דל שמס, כתוצאה ממנו נהרגו 12 ילדים ונערים.

במקביל, קיים גם שר הביטחון יואב גלנט הערכת מצב מבצעית בפיקוד הצפון עם מפקד הפיקוד אלוף אורי גורדין וקציני המטה, במהלכה הוצגו לשר הביטחון אפשרויות הפעולה כנגד חיזבאללה בתגובה לאסון אמש. גלנט הנחה כי יש להיערך במוכנות מלאה לכל התפתחות אפשרית, כשבתום הדיון הוסיף: "הגעתי בשעת בוקר מוקדמת למג'דל שמס, ראיתי בעייני את זירת האירוע - מקום שבו נרצחו ילדות וילדים תמימים במשחק כדורגל. דם של ילדים ישראלים איננו הפקר ולא יהיה הפקר לעולם".

שר הביטחון יואב גלנט סייר עם ראש המועצה דולאן אבו סאלח ומפקד אוגדת הבשן תת אלוף יאיר פלאי, בזירת האירוע בו נרצחו אמש 12 ילדים ונערים מירי חיזבאללה, מג'דל שמס, 28 ביולי 2024. אריאל חרמוני, משרד הביטחון
שר הביטחון יואב גלנט סייר עם ראש המועצה דולאן אבו סאלח ומפקד אוגדת הבשן תת אלוף יאיר פלאי, בזירת האירוע בו נרצחו אמש 12 ילדים ונערים מירי חיזבאללה, מג'דל שמס, 28 ביולי 2024/משרד הביטחון, אריאל חרמוני

"עברתי לפיקוד הצפון כדי לראות את תוכניות התגובה. מדובר על חיזבאללה - שליחה של איראן באזור, חיזבאללה לא ינקה מהאירוע הזה גם בהכחשות המגוחכות שלו. הוא ירה את הירי - הוא יישא במחיר והוא ישלם מחיר כבד על פעולותיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully