וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרמטכ"ל במג'דל שמס: מעלים את המוכנות שלנו לשלב הבא"

עודכן לאחרונה: 28.7.2024 / 8:48

רב-אלוף הרצי הלוי ביקר בזירה ושוחח עם ראשי העדה הדרוזית ואמר כי "אנחנו יודעים לתקוף גם רחוק מאוד ממדינת ישראל, יהיו יותר אתגרים, כשידרש נפעל חזק". הוא הוסיף כי "החובה שלנו, היא להחזיר את התושבים לצפון בביטחון לבתים". השר גלנט בזירה: "כל המדינה איתכם"

הרמטכ״ל בעת ביקורו בזירת הפגיעה במג׳דל שמס, 27 ביולי 2024/דובר צה"ל

הרמטכ"ל, רב-אלוף הרצי הלוי, הגיע אמש (שבת) למגרש הכדורגל במג'דל שמס בו נהרגו 12 ילדים ונערים מירי רקטה של חיזבאללה, ונפגש עם ראש העדה הדרוזית, השיח' מוואפק טריף ונציגי המועצה המקומית, מפקד פיקוד הצפון, אלוף אורי גורדין ומפקד אוגדה 210, תת-אלוף יאיר פלאי.

"אנחנו יודעים בדיוק מאיפה שוגרה הרקטה. בחנו את שרידי הרקטה ואנחנו יודעים לומר שזו רקטת 'פאלק' עם ראש קרב של 53 קילוגרם. זו רקטה של חיזבאללה", אמר הרמטכ"ל בפתח דבריו. "מי שיורה רקטה כזו לתוך שטח בנוי רוצה להרוג אזרחים, רוצה להרוג ילדים. אנחנו מחזקים מאוד את העדה הדרוזית, היא שותפה אמיצה שלנו, מלאה, בתוך שאר אזרחי ישראל, למלחמה על הבית, הבית של כולנו. אנחנו מחזקים מאוד את תושבי מג'דל שמס, ואנחנו מחבקים את המשפחות השכולות ומאחלים לכל הפצועים החלמה מהירה והחלמה מלאה", הוסיף.

הרמטכ"ל המשיך ואמר לתושבים ש"זו תקופה ארוכה כבר שאתם לא בבתים. אנחנו רואים את הקושי ונפעל בכל האמצעים להשיב אתכם הביתה בביטחון. אנחנו מעלים מאוד את המוכנות שלנו לשלב הבא ללחימה בצפון, אנחנו במקביל נלחמים בעזה".

הרמטכ״ל הרצי הלוי במג'דל שמס יממה לאחר האסון בו נהרגו 12 ילדי היישוב מירי רקטי של חיזבאללה. דובר צה"ל
הרמטכ״ל הרצי הלוי במג'דל שמס יממה לאחר האסון בו נהרגו 12 ילדי היישוב מירי רקטי של חיזבאללה/דובר צה"ל
הרמטכ״ל הרצי הלוי במג'דל שמס יממה לאחר האסון בו נהרגו 12 ילדי היישוב מירי רקטי של חיזבאללה. דובר צה"ל
הרמטכ״ל הרצי הלוי במג'דל שמס יממה לאחר האסון בו נהרגו 12 ילדי היישוב מירי רקטי של חיזבאללה/דובר צה"ל

לדבריו, "אנחנו יודעים לתקוף גם רחוק מאוד ממדינת ישראל, יהיו יותר אתגרים, אנחנו נעלה את המוכנות. כשידרש נפעל חזק. החובה שלנו, היא להחזיר את התושבים לצפון בביטחון לבתים, בכל הצפון, גליל ורמת הגולן, חובה מלאה".

שר הביטחון יואב גלנט, הגיע הבוקר (ראשון) למג'דל שמס עם ראש המועצה, דולאן אבו סאלח, מפקד אוגדת הבשן, תת אלוף יאיר פלאי, וסייר בזירה ואמר כי זה "אירוע קשה מאוד, כל כך כואב על הילדים האלה. שתדעו שכל המדינה איתכם וכל הצבא איתכם - אחרי זה נדבר על כל היתר, אבל קודם כל אני רוצה שתדעו את זה. צה"ל, משרד הביטחון ומדינת ישראל - כולם איתכם".

שר הביטחון יואב גלנט סייר עם ראש המועצה דולאן אבו סאלח ומפקד אוגדת הבשן תת אלוף יאיר פלאי, בזירת האירוע בו נרצחו אמש 12 ילדים ונערים מירי חיזבאללה, מג'דל שמס, 28 ביולי 2024. אריאל חרמוני, משרד הביטחון
שר הביטחון יואב גלנט סייר עם ראש המועצה דולאן אבו סאלח ומפקד אוגדת הבשן תת אלוף יאיר פלאי, בזירת האירוע בו נרצחו אמש 12 ילדים ונערים מירי חיזבאללה, מג'דל שמס, 28 ביולי 2024/משרד הביטחון, אריאל חרמוני

גלנט הוסיף כי "אני מבקש שתמסרו למשפחות בשמי ובשם כל מערכת הביטחון את ההזדהות שלנו באירוע הקשה מאוד הזה - טרגדיה נוראית. ילדים וילדות תמימים שפשוט כואב הלב. חיזבאללה אחראים לזה והם ישלמו את המחיר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully