וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הותר לפרסום: סמל יונתן אהרן גרינבלט שנפצע בעזה נפטר מפצעיו

עודכן לאחרונה: 28.7.2024 / 6:23

גרינבלט, בוגר ישיבת ההסדר נווה דקלים, לוחם בגדוד שקד של חטיבת גבעתי, נפצע קשה בפגיעה של טיל נ"ט במבנה שבו שהה ברפיח. במשך שבוע נאבקו הרופאים על חייו, ומותו נקבע ביום שבת. קרוב משפחה ספד לו: "ילד של אור ועוצמה, מסר את הנפש במלחמה בגבורה"

תיעוד חיסול מחבלים חמושים ברפיח/דובר צה"ל

דובר צה"ל מסר הבוקר (שני) שסמל יונתן אהרן גרינבלט, בן 21 מבית שמש, לוחם בגדוד שקד, חטיבת גבעתי, נפטר מפצעיו לאחר שנפצע באורח קשה בתאריך 20.7.2024 בקרב בדרום רצועת עזה.

גרינבלט, בוגר ישיבת ההסדר נווה דקלים, שירת כלוחם מגדוד 52, בעוצבת עקבות הברזל (401). הוא נפצע באורח קשה מפגיעת טיל נ"ט במבנה שבו שהה ברפיח, ולאחר שבוע של מאבק על חייו, מותו נקבע בשבת.

סמל יונתן אהרן גרינבלט שנפל בעזה. דובר צה"ל
סמל יונתן אהרן גרינבלט שנפל בעזה/דובר צה"ל

קרוב משפחתו של גרינבלט אליאב תורג'מן ספד לו: "יוני, ילד של אור ועוצמה, תלמיד ישיבת ההסדר באשדוד. מלא מתיקות, אח תאום לאראל אהובנו (תלמיד הישיבה בדימונה) מסר את הנפש במלחמה בגבורה, באהבה של בן הדור המופלא הזה אל הארץ האהובה, אל עם ישראל"
.
עוד כתב תורג'מן: "בשבוע האחרון השמים נקרעו בתפילות, הרגשנו כאילו אומה שלמה התייצבה כדי לתת תקווה, להתחבר לתפילה לרפואה. התפילות לא הלכו לשווא, הן הלכו לאוצר של תפילות לתיקון וקרבה לבורא יתברך, להארה וישועה קרובה. יוני, היה נא מליץ יושר בעדנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully