וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמלה האריס לאחר פגישתה עם נתניהו: "אמרתי לו - עסקה עכשיו"

עודכן לאחרונה: 26.7.2024 / 2:00

המועמדת המסתמנת לנשיאות מטעם הדמוקרטים הצהירה כי צריך להחזיר את החטופים לצד שמירה על נתיב לפתרון שתי מדינות. "המלחמה תסתיים כשישראל בטוחה, החטופים משוחררים, הסבל בעזה נגמר והעם הפלסטיני זוכה לחירות וזכות הגדרה עצמית", אמרה. "מה שקורה בעזה הרסני, לא אשתוק"

"תודה על 50 שנות תמיכה בישראל": הצהרות נתניהו וביידן לקראת הפגישה/רועי אברהם /לע"מ, סאונד: בן פרץ /לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש כעת (שישי) עם המועמדת המסתמנת לנשיאות מטעם המפלגה הדמוקרטית קמלה האריס. פגישתם ארכה כ-40 דקות.

האריס נאמה אחרי הפגישה עם נתניהו, ומסרה כי תעמוד לצד ישראל מול אויביה. "אמרתי לנתניהו שתמיד אפעל להבטיח את ביטחון ישראל מול איומים מצד איראן ושלוחיה כמו חמאס וחיזבאללה", אמרה. "לישראל יש זכות להגן על עצמה אבל זה משנה איך היא עושה זאת. חמאס התחיל את המלחמה הזו. הם ביצעו מעשים נוראים של אלימות מינית ולקחו חטופים כולל אזרחים אמריקנים".

נתניהו נפגש עם האריס. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
"הנשיא ביידן ואני עובדים להחזיר אותם הביתה". רה"מ בנימין נתניהו עם סגנית נשיאת ארה"ב קמלה האריס/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

האריס התייחסה למפגש עם משפחות החטופים, ואמרה כי היא מחויבת להחזיר אותם הביתה. "פגשתי את משפחות החטופים האמריקנים פעמים רבות ואמרתי להם כל פעם שהם לא לבד ואני עומדת לצידם", אמרה. "הנשיא ביידן ואני עובדים להחזיר אותם הביתה".

"יש הצעה על השולחן להפסקת אש ועסקת חטופים", המשיכה האריס. "הגיע הזמן שהמלחמה תסתיים בצורה בה ישראל בטוחה, כל החטופים משוחררים והסבל בעזה מסתיים והעם הפלסטיני זוכה לחירות וזכות הגדרה עצמית. היתה התקדמות במגעים לעסקה. אמרתי לנתניהו שזה זמן להגיע לעסקה. כל מי שקורה להפסקת אש ורוצה שלום - אני רואה אתכם ושומעת אתכם. בואו נעשה עסקה. בואו נחזיר את החטופים הביתה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקל

בשיתוף כללית
פגישת בנימין נתניהו קמלה האריס. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
כל מי שקורה להפסקת אש ורוצה שלום - אני רואה אתכם ושומעת אתכם. רה"מ בנימין נתניהו עם סגנית נשיאת ארה"ב קמלה האריס/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

סגנית נשיא ארצות הברית התייחסה נרחבות למשבר של התושבים העזתים ברצועה, ואמרה חד משמעית כי לא תשתוק אל מול המראות הקשים. "אמרתי לראש הממשלה שאני מודאגת מהיקף הפגיעה באזרחים חפים מפשע", אמרה. "הבהרתי שאני מודאגת מאוד מהמצב ההומניטארי שם עם יותר משני מליון אנשים שסובלים מרמה גבוהה של היעדר ביטחון תזונתי וחצי מיליון מרמה קטסטרופלית של היעדר ביטחון תזונתי".

"מה שקורה בעזה הרסני", המשיכה האריס. "התמונות של ילדים מתים ואנשים מיואשים ורעבים שבורחים ומחפשים מקום בטוח. אי אפשר להתעלם ממה שקורה שם. אני לא אשתוק. אני מחויבת לנתיב שיוביל לפתרון שתי מדינות. אני יודעת שקשה לדמיין את זה עכשיו אבל זה הנתיב היחיד בו ישראל תישאר מדינה יהודית ודמקורטית".

סגנית נשיא ארה"ב, קמלה האריס, באירוע קמפיין בתיכון בקרוליינה הצפונית, 18 ביולי 2024. רויטרס
"מה שקורה בעזה הרסני, לא אשתוק". סגנית נשיא ארצות הברית קמלה האריס/רויטרס

המועמדת המסתמנת לנשיאות ארצות הברית פנתה לאזרחים האמריקנים, ואמרה כי המצב במזרח התיכון מורכב. "חשוב שהעם האמריקני יזכור - המלחמה בעזה היא לא עניין של שחור ולבן", אמרה. צריך להכיר במורכבות ובניואנסים. כולם צריכים לגנות טרור. כולם צריכים למנוע סבל של אזרחים חפים מפשע וכולם צריכים לגנות אנטישמיות ושנאה".

לשכת ראש הממשלה הוציאה הודעה קצרה בסיום הפגישה. "ראש הממשלה בנימין נתניהו סיים כעת פגישה בבית הלבן עם סגנית נשיא ארצות-הברית, קמלה האריס", נמסר. "הפגישה ארכה כ-40 דקות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully