וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה איתרה רובה ששימש לניסיון לרצח מתחת למיטה של נער תושב הגליל

עודכן לאחרונה: 25.7.2024 / 23:57

הרובה מסוג קלצ'ניקוב שימש לירי לעבר צעיר שנסע על כביש בגליל, בעקבות ריב בין נהגים. הוא התגלה לאחר חיפוש בביתו של הנאשם, בן 18, שהיה דרוש לחקירה בעניין אחר. בנוסף התגלו בביתו 11 רימונים, ובהם רימונים נגד טנקים. הנער שמר על זכות השתיקה בחקירה

חוליית ביצוע של ארגון הפשע אבו לטיף בפעולה/דוברות משטרת ישראל

רובה מסוג קלצ'ניקוב, שאיתו ניסו לרצוח בחודש שעבר תושב הגליל, נמצא מתחת מיטתו של נער בן 18. בתום חקירה של המשטרה הגישה אתמול (חמישי) הפרקליטות לבית משפט השלום לנוער בחיפה כתב אישום בעבירות בנשק נגד הנער. זהותו של היורה עדיין לא ידועה למשטרה.

ניסיון הרצח ארע לפני חודש, ב-25 ביוני, בשעה 3:00 לפנות בוקר. תושב הגליל, בן עשרים, שנסע על הכביש שבין ינוח-ג'ת לירכא נורה על ידי אלמוני ונפצע קשה מאד. מחקירת המשטרה התברר כי סיבת הירי היתה ריב בין נהגים, שהחל בגלל טענה לסינוור במהלך הנהיגה.

רובה הקלצ'ניקוב שהתגלה בביתו של נער מהגליל וששימש בניסיון לרצח. דוברות משטרת ישראל
רובה הקלצ'ניקוב שהתגלה בביתו של נער מהגליל וששימש בניסיון לרצח/דוברות משטרת ישראל

לדברי רפ"ק גל הראל, מפקד היחידה ללוחמה בפשיעה במרחב כנרת, הנאשם היה דרוש לחקירה ולא התייצב אליה, ולכן הוצאו צווי חיפוש ומעצר נגדו. כשהחוקרים הגיעו לבית הוריו, שבו הוא מתגורר, הוא ניסה למנוע מהם להיכנס. אחרי שהשוטרים נכנסו לבית, הם מצאו מתחת למיטת הנער רובה קלאצ'ניקוב עטוף בניילון נצמד, שלוש מחסניות טעונות בכדורים, 11 רימונים, ובהם רימונים נגד טנקים, נגד אדם, גז ותאורה. כמו כן נמצאה מתחת מיטת הנער מחסנית לאקדח שטעונה בכדורים בודדים.

לדברי הראל, בדיקות בליסטיות העלו שמדובר ברובה שממנו נורו הקליעים שנמצאו בזירת הארוע. הוא ציין כי "הנער שתק בחקירותיו ולא קשר עצמו או אחרים לירי, וכרגע אין ראיות שיכולות לקשור אדם כלשהו לירי". הנאשם, תושב כפר בגליל המערבי, נעצר זמן קצר לפני יום הולדתו ה-18, והוא מוגדר כקטין, ולכן זהותו אסורה לפירסום. "למרות גילו הצעיר, הוא התנהג כעבריין ותיק, שתק בחקירות ושמר על אחד הקודים המקבלים בעולם העברייני", אמר הראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully