וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שר החוץ כ"ץ: בידינו הערכות לפיהן ינסו לבצע פיגועים נגד המשלחת הישראלית באולימפיאדה

עודכן לאחרונה: 25.7.2024 / 12:19

יממה לטקס פתיחת האולימפיאדה בפריז. השר הדגיש את החשש מול מקבילו הצרפתי על אפשרות של ניסיון לפגוע בתיירים ומשלחת מישראל. כ"ץ הודה על אמצעי האבטחה הרבים, על ציון טקס לזכר נרצחי מינכן, ו"הגינוי הברור שלך ושל הנשיא מקרון על דברי ההסתה נגד הספורטאים הישראלים"

ביקור בכפר האולימפי בפריז, רגע לפני שהספורטאים מגיעים, יולי 2024/רויטרס

שר החוץ ישראל כ"ץ שלח היום (חמישי) איגרת לשר החוץ של צרפת, סטפן סז'ורנה, ובירך אותו לקראת פתיחת האולימפיאדה בפריז. השר כ"ץ הדגיש את החשש וההערכות בישראל לפיהן: "יש מי שמנסה לפגוע בחגיגיות של אירוע משמח זה. גם כעת בידינו ישנן הערכות אודות האיום הפוטנציאלי הנשקף משלוחות טרור של איראן וארגוני טרור נוספים השואפים לבצע פיגועי טרור נגד חברי המשלחת הישראלית ותיירים ישראלים במהלך האולימפיאדה. דאגה זו מדגישה את החשיבות של המחויבות המשותפת שלנו להבטחת הבטיחות והביטחון של כל המשתתפים".

המשלחת הישראלית למשחקי פריז 2024 לפני ההמראה מנתב"ג. הוועד האולימפי הישראלי, אתר רשמי
88 הספורטאים בשדה התעופה בדרך לייצג אותנו בכבוד/אתר רשמי, הוועד האולימפי הישראלי

עוד הודה השר על "אמצעי האבטחה חסרי התקדים שממשלת צרפת העמידה כדי להגן על המשלחת הישראלית והתיירים הישראלים. זוהי עדות מובהקת למאבק של הנשיא מקרון וממשלת צרפת נגד גורמים עוינים שמנסים לערער על הלגיטימציה של המשלחת הישראלית להשתתף במשחקים האולימפיים. אני גם מבקש להביע את תודתי על הגינוי הברור שלך ושל הנשיא מקרון על דברי ההסתה נגד הספורטאים הישראלים שהושמעו לאחרונה בפריז".

בנוסף, הודה השר כ"ץ למקבילו בתפקיד, על הצעתו לארח את טקס הזיכרון לי"א הנרצחים באולימפיאדת מינכן בבניין משרד החוץ בפריז. "מסירותך למאמצים אלה מוערכת מאוד וממחישה את הקשר החזק בין המדינות שלנו. שתהיה לנו אולימפיאדה מוצלחת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully