וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקורת על נאום נתניהו בקונגרס: "פסטיבל ריקוד על דמו של העם הפלסטיני"

עודכן לאחרונה: 25.7.2024 / 9:02

מוחמד ברכה, יו"ר ועדת המעקב העליונה של הציבור הערבי ולשעבר סגן יו"ר הכנסת, כינה את נתניהו "פושע מלחמה", וטען כי נאומו "גדוש שקרים וזיופים". בנוסף גינה את דרישתו לנשק אמריקאי, וטען כי מדובר "בהכרזה בוטה על כוונתה של ישראל להמשיך בתוקפנות ורצח העם הפלסטיני"

ראש הממשלה בנימין נתניהו נואם בקונגרס האמריקני/רויטרס

מוחמד ברכה, יו"ר ועדת המעקב העליונה של הציבור הערבי ולשעבר סגן יו"ר הכנסת, הגיב בחריפות לנאום ראש המשלה בנימין נתניהו בקונגרס: "הנאום כביכול של נתניהו בקונגרס האמריקני היה למעשה פסטיבל ריקוד על דמו של העם הפלסטיני, בהשתתפות ראשי התוקפנות ומלחמת ההשמדה הישראלית-אמריקאית, וחברי הקונגרס כבובות בתיאטרון", תקף.

ראש הממשלה בנימין נתניהו נואם בקונגרס האמריקני, 24 ביולי 2024. רויטרס
חברי הקונגרס כבובות - כלשונו/רויטרס

לדברי ברכה, "הדרישה של נתניהו ליותר נשק אמריקאי שקולה למעשה להכרזה בוטה על כוונתה של ישראל להמשיך בתוקפנות ורצח העם נגד עמנו הפלסטיני, ולא חתירה להפסקת אש, ובכך לכפות את השליטה הישראלית על רצועת עזה מבחינה צבאית ועל ידי המצאת ממשלת בובות. לנהל את 'רצועת עזה', מה שלא ניתן לעשות בלי שהעם הפלסטיני יאפשר זאת".

"נאומו של פושע המלחמה נתניהו גדוש בשקרים ובזיופים, מנסה להימנע ממספר הקורבנות הפלסטינים, בעיקר בקרב ילדים ונשים, ומנסה לטשטש את פשעי ההרס, הרעב, העקירה, העינויים והמעצר", תקף ברכה.

"קביעתו של נתניהו כי מלחמות ישראל חוסכות מחיילים אמריקאים מלחמה ומוות באזור אינה אלא הכרזה ברורה ומהדהדת שנתניהו מייעד לבני עמו את התפקיד הקולוניאלי שישראל ממלאת בשירות האימפריאליזם", הדגיש ברכה, "המתקפה המשתוללת והדגש הרב שהקצה נתניהו לתקיפת תנועת המחאה העממית הרחבה באמריקה ובעולם נגד מלחמת ההשמדה, מעידים על הפאניקה של מוסדות ההונאה הישראלים והאמריקאים, שנכשלו כישלון חרוץ בהטעיה, זיוף וניסיון להסתרת האמת של הפשעים הנוראים נגד העם הפלסטיני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully