וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ כסיף האשים את נתניהו ורוטמן במותם של החוטפים, וחטף: "אפס מאופס, כלומניק"

עודכן לאחרונה: 23.7.2024 / 14:48

במהלך נאומו של כסיף האשים אותם כי "הם עושים הכל כדי שאנשים לא יחזרו בחיים". זאת, בהתייחסות למותם של החטופים יגל בוכטשוב ואלכס דנציג שנהרגו בשבי חמאס. ח"כ ואטורי הוריד אותו מהבמה בתגובה לדבריו. ח"כ סעדה: "זאת האופוזיציה? תגנו את זה?"

בווידאו: ח״כ עופר כסיף האשים את ראש הממשלה בנימין נתניהו וח״כ שמחה רוטמן במותם של יגל בוכשטוב ואלכס דנציג,23 ביולי 2024/ערוץ כנסת

חבר הכנסת עופר כסיף (חד"ש) האשים היום (שלישי) במליאת הכנסת את ראש הממשלה בנימין נתניהו וחבר הכנסת שמחה רוטמן (הציונות הדתית) במותם של החטופים יגל בוכטשוב ואלכס דנציג. זאת, לאחר שאתמול נודע על מותם בשבי חמאס.

כסיף עורר סערה כשאמר במהלך נאומו במליאה כי חבר הכנסת רוטמן "שהוא המתבכיין, המתבריין התבכיין על כך שמספר אנשים כתבו נגד המשוחררת מהשבי נועה ארגמני על כך שהיא הצטרפה לפמליית ראש הממשלה". כסיף המשיך: "גם לי יש ביקורת, אבל אחד כמו רוטמן שהוא וכנופייתו בהובלת ראש הנחש עושים הכל כדי שאנשים לא יחזרו בחיים, הוא מדבר על בזוי? הרי מי שהוביל לרצח - זה הם".

ח"כ עופר כסיף נואם במהלך דיון ההצבעה להדחתו, הכנסת, ירושלים. 10 בפברואר 2024. יונתן זינדל, אתר רשמי
ח"כ עופר כסיף נואם במהלך דיון ההצבעה להדחתו, הכנסת, ירושלים. 10 בפברואר 2024/אתר רשמי, יונתן זינדל

סגן יו"ר הכנסת, חבר הכנסת ניסים ואטורי (הליכוד), שניהל את ישיבת המליאה, אמר לו לרדת מדוכן הנואמים כי "נגמר הזמן" וסימן לו בידו לעשות זאת. בתגובה, כסיף זעם על תנועת היד ואמר לואטורי: "אפס מאופס, כלומניק".

ואטורי השיב לכסיף: "אתה אפס מאופס" והורה לסדרנים במליאה להוציא אותו החוצה. חבר הכנסת משה סעדה (הליכוד) צעק: "זאת האופוזיציה? מה זה? תגנו את זה. איך אתם מאפשרים את זה?". כסיף לא נותר חייב והשיב: "אתה גם נגד המתווה, אתה הורג אותם". סעדה צעק: "אתה לא ראוי להיות פה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully