וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוליטיקאים יוצאים להגנת נועה ארגמני: "איש מאיתנו לא יבין את הגיהנום שהיא עברה"

עודכן לאחרונה: 23.7.2024 / 14:59

יו"ר הימין הממלכתי גדעון סער ויו"ר הדמוקרטים יאיר גולן הגיבו לפוסטים הזועמים שפורסמו ברשת נגד החטופה שהחוזקה בשבי בעזה 246 ימים, וחולצה לפני כחודש וחצי במבצע צבאי הירואי. בין היתר תקפו את ארגמני העיתונאים אורי משגב ודן מרגלית

בווידאו:ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה נפגשו עם נציגי משפחות החטופים, ארה"ב, 23 ביולי 2024/דוברות רה"מ

חברי הכנסת גדעון סער ויו"ר הדמוקרטים יאיר גולן הגיבו היום (שלישי) לפוסטים הזועמים ברשת נגד נועה ארגמני שנחטפה לעזה ב-7 באוקטובר וחולצה במבצע צבאי הירואי לפני כחודש, ואביה יעקב, שהצטרפו לנסיעתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו לוושינגטון.

לא מעט ביקורות ציבוריות היו על הצטרפותם של בני משפחת ארגמני למשלחת של ראש הממשלה, ביניהם חלק ממשפחות החטופים ובין היתר גם עיתונאי הארץ אורי משגב, שהעלה ציוץ ביקורתי: "נועה ארגמני ואביה צריכים להתבייש עד יום האחרון בהסכמתם לשמש תפאורה בטיסת הזוג המטורלל והמחוייך הזה, בדיוק בבוקר בו התבשרנו על עוד שני חטופים שאתרע מזלם למות בשבי ולא לטוס לוושינגטון עם מפקיר החטופים. בושה שלא הייתה כמוה", תקף.

הציוץ של אורי משגב. X, צילום מסך
הציוץ של אורי משגב/צילום מסך, X

גם העיתונאי הוותיק דן מרגלית תקף, והעלה ציוץ נוקב בחשבון ה-X שלו (טוויטר לשעבר): "מצטרף לאורי משגב, חרפה לנועה ארגמני ולאביה שמשמשים מרצונם תפאורה לתצוגת ביבי בוושינגטון", צייץ מרגלית.

עוד בוואלה!

וואלה מובייל במבצע משפחתי משתלם במיוחד! חוסכים לכל המשפחה

לכתבה המלאה
רה"מ בנימין נתניהו עם נועה ארגמני לאחר שחרורה משבי חמאס, שיבא , 8 ביוני 2024. מעיין טואף, לשכת העיתונות הממשלתית
רה"מ בנימין נתניהו עם נועה ארגמני לאחר שחרורה משבי חמאס, שיבא , 8 ביוני 2024/לשכת העיתונות הממשלתית, מעיין טואף

בתגובה למתקפה נגדם כתב יו"ר הדמוקרטים יאיר גולן כי "הגינויים נגד נועה ארגמני אינם הגונים. אל תדון את חברך עד שתגיע למקומו. נועה הייתה בשבי חמאס 246 יום. איש מאיתנו לא יבין את הגיהנום שהיא עברה. ראש הממשלה טס טיסת ראווה מיותרת. הוא מפקיר את החטופים, אבל אני מכבד את ההחלטה של נועה להצטרף אליו. הרפו."

יו"ר הימין הממלכתי, ח"כ גדעון סער, אמר: "המתגוללים על נועה ארגמני ואביה מאמינים שהם סוג של 'תו תקן מוסרי'. האמת היא כמובן הפוכה: זו תחתית של שפל מוסרי. הניסיון לחלק את החטופים ובני משפחותיהם לפי מפתח פוליטי הוא מתועב. מי שפועל כך מעיד על עצמו שעבורו הם רק כלי או מכשיר להגשמת מטרות אחרות לגמרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully