וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עליית מדרגה במתיחות: שני פצועים קל מפיצוץ מטען בגלבוע

עודכן לאחרונה: 23.7.2024 / 14:04

שני עובדים בחברה קבלנית של משרד הביטחון פעלו באזור הקרוב ליישוב מירב, והבחינו במשהו חשוד על הגדר. כשהגיעו לבדוק את החפץ החשוד התפוצץ מטען החבלה. כתוצאה מכך הם נפצעו באורח קל, והתפנו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים. כוחות צה"ל פתחו במצוד אחר המחבלים

בית בקיבוץ בגלבוע נפגע מירי: "גם בשבוע שעבר נורו לעברו צרורות"/אלעד ערמון, דובר מ.א עמק המעיינות,

שני עובדים בחברה קבלנית של משרד הביטחון שהיו היום (שלישי) בסיור בגדר במרחב הגלבוע נפצעו באורח קל מפיצוץ מטען חבלה. השניים פעלו באזור הקרוב ליישוב מירב, והבחינו במשהו חשוד על הגדר. כשהגיעו לבדוק את החפץ החשוד התפוצץ מטען החבלה. כתוצאה מכך הם נפצעו באורח קל, והתפנו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים. כוחות צה"ל פתחו במצוד אחר המחבלים.

גדר הפרדה,  10 ביוני 2020. ראובן קסטרו
גדר ההפרדה. אילוסטרציה/ראובן קסטרו

המתיחות באזור הגלבוע ממשיכה לעלות, ומאז פרוץ המלחמה ב-7 באוקטובר התבצעו מספר ניסיונות ירי לעבר יישובים באזור. בחודש אפריל האחרון נורו צרורות לעבר קיבוץ מעלה גלבוע שבקו התפר, ולאחר סריקות של כוחות הביטחון ביישוב, זוהו פגיעות ירי בכמה בתים. לא דווח על נפגעים ותושבי הקיבוץ הונחו לא לעמוד ליד החלונות.

גדודי חללי אל-אקצא קיבלו אחריות לירי שבוצע מעבר לגדר ההפרדה. בתיעוד האירוע לכאורה שפורסם על ידם נראו אלמונים פותחים באש לעבר הקיבוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully