וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל: שיגור כושל של חמאס נפל בשטח בית ספר בנוציראת

עודכן לאחרונה: 23.7.2024 / 10:29

בצבא מסרו כי הכוחות זיהו כמה שיגורים שנורו על ידי ארגון הטרור מאזור מע'אזי שבמרכז רצועת עזה - השיגורים שנורו נפלו בתוך שטח הרצועה ולא חצו לשטח מדינת ישראל. במקביל, כוחות צנחנים וקומנדו הובילו את ההתקפה על מרחב חאן יונס - וחיסלו מחבלים באזור

בווידאו:ניסיון החיסול של מוחמד דף, חאן יונס, 13 ביולי 2024/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים

כוחות צה"ל זיהו אמש (שני) כמה שיגורים שנורו על ידי ארגון הטרור חמאס מאזור מע'אזי שבמרכז רצועת עזה - כך מסר דובר צה"ל. השיגורים שנורו נפלו בתוך שטח הרצועה ולא חצו לשטח מדינת ישראל. אחד מהם, כך נמסר, פגע בבית ספר באזור נציראת.

בצה"ל מסרו כי "ארגון הטרור חמאס מפר באופן קבוע את החוק הבין לאומי תוך ניצול שיטתי של מבנים אזרחיים והאוכלוסייה האזרחית כמגן אנושי לפעולות טרור נגד מדינת ישראל".

שיגור כושל של חמאס פגע בבית ספר באזור נציראת. דובר צה"ל
שיגור כושל של חמאס פגע בבית ספר באזור נציראת/דובר צה"ל

במקביל, עדכנו בצבא כי צוותי הקרב של חטיבה 7, צנחנים ועוצבת הקומנדו, החלו ביממה האחרונה בהתקפה אוגדתית במרחב חאן יונס שבדרום הרצועה. צוות הקרב של חטיבה 7 הוביל את ההתקפה האוגדתית וחיסל מחבלים בירי טנקים והכונת אש מהאוויר.

כמו כן, במהלך ההתקפה, כלי טיס של חיל האוויר תקפו למעלה מ-50 תשתיות טרור וביניהם מחסני אמצעי לחימה, עמדות תצפית, מבנים ששימשו את מחבלי חמאס וכן הותקף תוואי מנהרות במרחב. בנוסף, כוחות אוגדה 162 ממשיכים לפעול במרחב רפיח, הכוחות חיסלו עשרות מחבלים בתקיפות ממוקדות של חיל האוויר ובקרבות פנים אל פנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully