וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצל בנס מניסיון התנקשות, אז למה במשטרה רצו לעצור אותו?

עודכן לאחרונה: 23.7.2024 / 9:03

אלמונים פתחו באש לעבר רכב בצומת באזור מגדל העמק, ונמלטו מייד מהמקום. במשטרה חשדו שנהג הרכב הוא זה שהזמין את הירי, ושיתף פעולה עם החמושים. אלא שסנגורו הציג סרטון מזירת האירוע, שבו נראה הנהג ניצל בנס ממוות. צפו בתיעוד

בווידאו:תושב העמקים שנהג במכונית שאלמונים תקפו בירי נחשד על ידי המשטרה כי היה שותף לתרגיל "כיפה אדומה" שנועד לרצוח או לפגוע בחברו שישב לצידו במכונית/אתר רשמי

תושב העמקים שנהג במכונית שאלמונים תקפו בירי, נחשד על ידי המשטרה כי היה שותף לתרגיל "כיפה אדומה" שנועד לרצוח או לפגוע בחברו שישב לצידו במכונית במהלך אותה נסיעה. כלומר, במשטרה חשדו כי הנהג בגד בחבר ילדותו ובעצם שיתף פעולה עם האלמונים שירו על המכונית שבה נהג.

סרטון ממצלמה שהוצבה על רמזור בצומת שבה התרחש ניסיון החיסול תמך בגרסתו כי החשד נגדו מוטעה, וכי דווקא הוא כמעט נפגע מיריות וניצל רק בנס מפגיעה.

המקרה אירע לפני קרוב לחודש באזור מגדל העמק. שני אלמונים שרכבו על קטנוע עצרו ליד המכונית שבה ישבו החשוד וחברו בצומת מרומזר. הנוסע שמאחורי נהג הקטנוע נעצר מול המכונית וירה מאקדחו מספר יריות על השמשה הקדמית של המכונית. שני הצעירים לא נפגעו, יצאו מהמכונית ונמלטו בריצה, בעוד שהיורה שב לקטנוע והוא והנהג נמלטו מהמקום בנסיעה.

תושב העמקים שנהג במכונית שאלמונים תקפו בירי נחשד על ידי המשטרה כי היה שותף לתרגיל "כיפה אדומה" שנועד לרצוח או לפגוע בחברו שישב לצידו במכונית. ללא, אתר רשמי
סימני הירי על רכבו של תושב העמקים/אתר רשמי, ללא

במשטרה עצרו את נהג המכונית בחשד שהיה לו חלק במקרה ניסיון הפגיעה בחבר הטוב. בית משפט השלום בנצרת האריך את מעצרו, אולם בבקשה השנייה שהגישה המשטרה להארכת מעצר נוספת הציג את הסרטון סנגורו, עו"ד ירון שומרון שייצג אותו מטעם הסניגוריה הציבורית, וכן תמונה שבה רואים כי הקליעים שנורו פגעו בשמשת המכונית, דווקא בצידו של הנהג. "החשוד עצמו ניצל בנס מפגיעה", אמר שומרון בדיון בבית משפט השלום בנצרת.

sheen-shitof

עוד בוואלה

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
עו"ד ירון שומרון. באדיבות המצולמים
"החשוד עצמו ניצל בנס מפגיעה". עו"ד ירון שומרון/באדיבות המצולמים

השופט אמיר סלאמה אמר כי מצא ש"יש ממש בטענותיו של הסניגור לפיהן הסרטון והתמונה אינם עולים בקנה אחד עם התזה של היחידה החוקרת לפיה החשוד היה מעורב ב'כיפה אדומה'", והחליט לדחות את בקשת המשטרה להאריך את מעצר החשוד והוא שוחרר ממעצר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully