וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השדון האווירי: הטיל שיאפשר תקיפה מדויקת ובעלות נמוכה

עודכן לאחרונה: 23.7.2024 / 8:28

הטיל משוגר ממסוק או מטוס ויש לו יכולת לפגוע במטרות ניידות ונייחות, ועל פי תוכנית שנקבעה מראש וללא צורך בהתערבות מפעיל. יכולת השרידות שלו גבוהה ונובעת בין היתר מפרופיל טיסה נמוך ושילוב מערכת ניווט חסינה

טיל Air Lora על מטוס אף-16/התעשייה האווירית

התעשייה האווירית חשפה הבוקר (שני) את השדון האווירי (WIND DEMON), טיל שיוט אוויר - קרקע, המאפשר תקיפה מדויקת ממרחק ולטווח ארוך בעלות נמוכה.

הטיל משוגר ממסוק או מטוס ויש לו יכולת לפגוע במטרות ניידות ונייחות, ועל פי תוכנית שנקבעה מראש וללא צורך בהתערבות מפעיל. בנוסף, הטיל מאפשר יכולת שיגור תוך הימנעות שהמסוק או המטוס יהיו תחת איום.

הטיל מצויד בראש ביות אלקטרואופטי מתקדם בעל יכולת טרמית המאפשרת פעילות ביום ובלילה. בנוסף, לטיל יש יכולת התבייתות על כתם לייזר, וראש הקרב המשולב שלו שוקל יותר מ-20 ק"ג. יכולת שרידות של הטיל גבוה ונובעת בין היתר מפרופיל טיסה נמוך ושילוב מערכת ניווט חסינה.

השדון האווירי (WIND DEMON), טיל שיוט אוויר - קרקע. התעשייה האווירית, אתר רשמי
השדון האווירי (WIND DEMON), טיל שיוט אוויר - קרקע/אתר רשמי, התעשייה האווירית

אבי אלישע, מנהל מפעל מבת טילים בתעשייה האווירית: "השדון האווירי מתבסס על היכולות המתקדמות של התעשייה האווירית בתחום הטילים. אנו רואים עלייה בביקוש למערכות יעילות ולא יקרות המאפשרות לחימה לאורך זמן. השדון האווירי נותן מענה מדוייק לצורך זה בכך שהטיל מציע יכולות רבות בעלות נמוכה יחסית באופן המאפשר ללקוחותינו לרכוש את המערכת בכמויות גדולות יחסית ובכך מקנה להם את האפשרות להילחם לאורך זמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully