וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימהות ללוחמים יקימו חמ"ל ייעוץ משפטי ראשוני ללוחמי חרבות ברזל

עודכן לאחרונה: 21.7.2024 / 20:20

במסגרת המערך, יינתן ייעוץ משפטי ראשוני על ידי עורכי דין מנוסים, ובהמשך גם פגישות אישיות וכן חיבור עם ארגונים נוספים הפועלים בתחום. "יש גופים שמנסים להפליל את החיילים שלנו, אנחנו ניתן להם גב משפטי"

פשיטת צה"ל על מתחם אונר"א ברצועת עזה. 20 ביולי 2024/דובר צה"ל

ארגון 'אמהות הלוחמים' החל להקים מערך יעוץ משפטי ראשוני ללוחמי וחיילי חרבות ברזל - כך פורסם היום (ראשון). המערך, שמוקם בימים אלו, יציע סיוע משפטי ראשוני המיועד לחיילים וחיילות שיוצאים משדה הקרב ומביעים חשש מפני הליכים משפטיים העלולים להינקט נגדם על פעולות שנדרשו לבצע בשדה הקרב, גם במסגרת חרבות ברזל על כל שלביה.

במסגרת המערך, יינתן ייעוץ משפטי ראשוני על ידי עורכי דין מנוסים בתחום הדין הפלילי והדין הבינלאומי, אשר ידעו להעניק ייעוץ מותאם אישית לכל חייל וחיילת. המערך יכלול שיחות טלפון ראשוניות, פגישות אישיות וכן חיבור עם ארגונים נוספים הפועלים בתחום כדי להבטיח שהלוחמים יקבלו את העזרה הנדרשת להם.

פעילות אוגדה 99 ברצועת עזה. דובר צה"ל
פעילות אוגדה 99 ברצועת עזה/דובר צה"ל

עו"ד יפעת זינר שבנה משרת בחיל ההנדסה הקרבית ופעילה מובילה ב'אמהות הלוחמים' אומרת כי: "לצערנו ולתדהמתנו, אנו עדים למגמה חמורה ומסוכנת לפיה גורמי רשויות האכיפה ו/או גופים אחרים, מהארץ או מחו"ל, המנסים להפליל את לוחמנו, אשר למעלה מ 9 חודשים נותנים את כל כולם למשימה החשובה של השבת החטופים ומיטוט המחבלים".

"מטרת הליכים אלו אחת ברורה - לגרום לחיילי צה"ל להסס בפעולותיהם בשדה הקרב, ובכך לסכנם. לכן הקמנו את המטה המשפטי כדי לתת גב ללוחמים שנדרשים להתמודד עם תנאי לחימה קשים מאוד, עם משימות מורכבות ועם סכנות רבות סביבם, לרבות היטמעות של מחבלים באוכלוסיה אזרחית. אירגון אימהות הלוחמים יעשה הכל על מנת לתת לחיילי ולוחמי צה"ל גיבוי וחיזוק, גם בפן המשפטי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully