וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: ראש השב"כ ימנה סגן ראש שב"כ

עודכן לאחרונה: 21.7.2024 / 18:53

לוואלה נודע כי ראש השב"כ רונן בר הציג בפני ראש הממשלה שני מועמדים, שניהם מנהלים ותיקים בארגון שצמחו מתחום היומינט (הפעלת סוכנים) ובעלי עבר מבצעי עשיר שאינם קשורים לאירועי 7 באוקטובר. ההחלפה תתקיים בתום קדנציית הסגן הנוכחי, שהוארכה ברקע המלחמה

רונן בר,ראש השב"כ, 5 במאי 2024. ראובן קסטרו
רונן בר,ראש השב"כ, 5 במאי 2024/ראובן קסטרו

פרסום ראשון: ראש השב"כ רונן בר ימנה סגן ראש שב"כ חדש. לוואלה נודע כי בר הביא בפני ראש הממשלה שני מועמדים, שניהם מנהלים ותיקים בארגון שצמחו מתחום היומינט (הפעלת סוכנים) ועשו שורה של תפקידי ניהול בכירים עם עבר מבצעי עשיר.

לפי מקורות, שניהם מועמדים מקצועיים, בעלי ניסיון סיכולי ומודיעיני עשיר, עם קריירות בנות עשרות שנים בארגון שאינם קשורים לאירועי 7 באוקטובר. עוד נודע לוואלה כי ההחלפה איננה מיידית ותתבצע בתיאום. סגן ראש השב"כ הנוכחי מסיים קדנציה שהוארכה מעבר לשנתיים וחצי, לבקשת בר, ברקע המלחמה.

רונן בר,ראש השב"כ, 5 במאי 2024. ראובן קסטרו
רונן בר,ראש השב"כ, 5 במאי 2024/ראובן קסטרו

לפי מקורות, סגן ראש השירות הנוכחי מוביל את הפעילות העצימה בתשעת החודשים האחרונים ברצועת עזה, את מדיניות הסיכולים הממוקדים בעזה וביהודה ושומרון וכן את השתנות השב"כ תוך כדי המלחמה, מעבודה מנגד לעבודה בתוך הרצועה. זו, כוללת הישגים רבים ושינוי מקצועי דרמטי שהניב פירות מבצעיים תוך כדי לחימה.

מהשב"כ נמסר: "סבב המינויים בשב"כ שהחל לפני מספר חודשים, יושלם עם עם מינוי של סגן ראש שירות שמסיים תפקיד שהוארך מספר פעמים רק השנה. מעבר לזה לא מתייחסים לשיח עם הדרג המדיני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully