וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל: חוסל בעזה מחבל שהיה מעורב בהריגת 3 לוחמים ב-2003

עודכן לאחרונה: 21.7.2024 / 17:18

נמר חמידה אחראי להירצחם של סמל אלעד פולק, סמל רועי יעקב סולומון וסמל ראשון ארז עידן בפיגוע בעין יברוד. בשנים האחרונות שימש כחבר בוועדת רמאללה של "מטה הגדה" של חמאס. הוא חוסל לצד 20 מחבלים נוספים מגדוד שאטי

תיעוד מפעילות הכוחות ברחבי יהודה ושומרון/דובר צה"ל

כוחות הביטחון חיסלו היום (ראשון) את נמר חמידה, מחבל חמאס שב-2003 היה מעורב בפיגוע בו נהרגו שלושה חיילים - כך הודיע היום דובר צה"ל. חמידה חוסל לצד 20 מחבלים נוספים מגדוד שאטי, הוא שימש בשנים האחרונות כחבר בוועדת רמאללה של "מטה הגדה", והיה מעורב בביצוע פיגוע הירי בעין יברוד באוקטובר 2003 במהלכו נהרגו שלושה לוחמי צה"ל, סמל אלעד פולק, סמל רועי יעקב סולומון וסמל ראשון ארז עידן.

בתקיפה בה חוסל חמידה, חוסל גם מחבל עז אלדין עכילה, מחבל בכיר בארגון הטרור שהאדא אל אקצא שקידם פעולות טרור נגד חיילי צה"ל.

כוחות צה"ל שב"כ ומג"ב פעלו הלילה למעצר מבוקשים ברחבי יהודה ושומרון ובחטיבת הבקעה והעמקים; הכוחות החרימו שלוש מחרטות לייצור אמצעי לחימה 8 ביולי 2024. דובר צה"ל
פעילות כוחות הביטחון ביהודה ושומרון/דובר צה"ל

מוקדם יותר היום, לוחמי חטיבת גבעתי זיהו באמצעות רחפן חוליית מחבלים חמושה שהתקרבה לעברם בזמן פעילותם באזור רפיח. הכוחות הגיבו במהירות וחיסלו את החוליה. כמו כן, איתרו הלוחמים והשמידו פצמ"רים מוכנים לשיגור. במקביל, כוחות צוות של חטיבת 401 של חיל השיריון איתרו והשמידו פירים ותשתיות תת קרקעיות שאותרו באזור תל אל סולטאן. במרכז רצועת עזה לוחמי צוות הקרב של חטיבת אלכסנדרוני פשטו על מספר מבנים צבאיים שם אותרו אמצעי לחימה שונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully