וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח בשפרעם: גבר בן 36 נורה למוות

עודכן לאחרונה: 20.7.2024 / 22:32

פאדי ג'מאל נפצע באורח אנוש ופונה לבית החולים רמב"ם בחיפה, שם נקבע מותו. מהמשטרה נמסר כי כוחותיה הוזנקו למקום והחלו בסריקות לאיתור החשודים וחקירת נסיבות המקרה. עוד אמרו כי האירוע הוא ככל הנראה פלילי

תיעוד מהרצח הכפול בשפרעם 23.4.24/מערכת וואלה!

פאדי ג'מאל, בן 36 משפרעם נורה למוות היום (שבת) בעיר הערבית שבצפון. הוא נפצע תחילה אנוש ופונה לחדר ההלם בבית החולים רמב"ם בחיפה, ובהמשך נקבע מותו. מהמשטרה נמסר כי "משטרת ישראל פתחה בחקירת אירוע ירי לעבר אדם בעיר שפרעם. מיד עם קבלת הדיווח הוזנקו כוחות משטרה למקום האירוע והחלו בסריקות לאיתור חשודים ובחקירת נסיבות המקרה. הרקע לאירוע הוא ככל הנראה פלילי ונמצא בבדיקה".

זירת רצח בשפרעם 28 ביוני 2023. לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אתר רשמי
גבר בן 36 נורה למוות היום בעיר שפרעם בצפון/אתר רשמי, לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

מוקדם יותר היום, אישה בת 30 וגבר בן 44 נורו במועצה מקומית עוספיא בכרמל, ומצבם בינוני. תושב האזור מסר כי היה מרדף מלווה בירי של אלמונים כלפי אדם בו רצו לפגוע, בכביש הראשי באזור שחוצה את היישוב - כשהשניים שנפגעו לא מעורבים ולא מטרת הירי. בתוך כך, דווח כי החשודים כן פגעו גם במכונית של היעד שלהם, אך הוא עצמו לא נפצע. צוות של מגן דוד אדום העניק לשניים טיפול רפואי ופינה אותם לבית החולים רמב"ם בחיפה, כשהם סובלים מפציעות חודרות. בנוסף, שני בני אדם נפגעי חרדה טופלו במקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully