וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"איפה השב"כ? במוצ"ש אני רוצח את ביבי": תושב בנימינה נעצר בחשד לאיומים נגד רה"מ

עודכן לאחרונה: 18.7.2024 / 13:55

בלשי יחידת 433 את החשוד לאחר שפרסם הודעות נאצה נגד ראש הממשלה בקבוצה ברשת הטלגרם. "איפה השב"כ שיעצור אותי?, הנה אני אומר עכשיו, במוצ"ש אני רוצח את ביבי". החשוד הובא לחקירה, שבסיומה ובהתאם לממצאיה, יובא לדיון בהארכת מעצרו בבימ"ש השלום בראשל"צ

עימות במליאה בדיון בהשתתפות נתניהו: "ככל שהלחץ על חמאס מתגבר כך גם קמפיין הטרלול שלכם"/ערוץ הכנסת

תושב בנימינה נעצר היום (חמישי) בחשד לאיומים ברצח נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו בקבוצה ברשת הטלגרם. בלשי יחידת 433 איתרו אותו והביאו אותו לחקירה, שבסיומה ובהתאם לממצאיה, יובא לדיון בהארכת מעצרו בבימ"ש השלום בראשל"צ. "איפה השב"כ שיעצור אותי?, הנה אני אומר עכשיו, במוצ"ש אני רוצח את ביבי", כתב בקבוצה בטלגרם.

רה"מ בנימין נתניהו,דיון 40 חתימות, 24 ביוני 2024. חיים גולדברג, פלאש 90
ראש הממשלה בנימין נתניהו/פלאש 90, חיים גולדברג

בתחילת החודש, נזכיר, התקבלה מעטפה חשודה במשרד ראש הממשלה בירושלים. בעקבות החשד, הוזעקו למקום כוחות כיבוי. לאחר בדיקה ראשונית, החשד להימצאות חומרים מסוכנים נשלל והמשך הטיפול הועבר לידי המשטרה.

לא מדובר באירוע ראשון מסוג זה. בפברואר אותרה מעטפה חשודה במשרד רה"מ לאחר שסימנים מסגירים התגלו בשלב השיקוף בבידוק הביטחוני. מלשכת רה"מ נמסר כי היא נוטרלה ולא נשקפת סכנה לנוכחים במקום.

לפני כשנה נעצר צעיר מכפר סבא בחשד שהניח את מכתב האיומים נגד נתניהו על קבר אחיו, יוני נתניהו, בהר הרצל בירושלים. הצעיר, בן 26, נעצר על ידי שוטרי יחידת הסייבר בלהב 433 בתום חקירה משותפת עם שב"כ, כיממה לאחר קבלת הדיווח על המכתב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully