וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד קשה לצפייה: מנקה של משרד צחקה עם חברים - ונפלה אל מותה מגובה 3 קומות

21.7.2024 / 0:03

במהלך הפסקה מהעבודה המנקה התיישבה על מעקה, כשאחד מחבריה ניגש לחבק אותה - אולם היא איבדה את שיווי המשקל ונפלה אחורה אל מותה. המשטרה חוקרת האם מדובר בתאונה מצערת או רצח

מנקה של משרד נפלה בצורה טראגית מגובה שלוש קומות אל מותה בזמן שהשתעשעה עם חברים, בתאונה מחרידה שארעה בהודו ביום שלישי בשבוע שעבר. התאונה תועדה במצלמות האבטחה והיא הפכה לסרטון ויראלי מזעזע.

בתקשורת ההודית דווח שהמנקה, גודיאדווי מאניש קומאר, אם לשניים, הייתה בהפסקה במהלך עבודתה בבניין גלוב אסטייט בעיר דומביבלי. היא התיישבה על קצה של מרפסת פנימית בקומה השלישית ושוחחה עם חברים. ניתן לראות גבר ניגש אליה ומניח את זרועו סביבה במעין חיבוק, אולם היא מאבדת את שיווי המשקל והשניים נופלים אחורה מעבר למעקה הבטיחות.

על פי הדיווח של העורכת הראשית של India Today היא נפלה אל מותה בזמן שהגבר - שזוהה בדיווחים החדשותיים רק בשם באנטי - בקושי הצליח להאחז במעקה ויצא מהאירוע ללא פגע. מיד לאחר הנפילה נראים באנטי ומנקה נוסף רצים במורד המדרגות אל עבר חברתם שנפלה.

צפו בתיעוד המטריד

באתר החדשות ההודי freepressjournal נטען שהסרטון המתעד את רגע הנפילה העלה את השאלה האם התקרית אכן הייתה בצחוק או שמדובר ברצח במסווה של בדיחה. המשטרה המקומית פתחה בחקירת האירוע והיא בודקת את סרטוני האבטחה ואף תיחקרה מספר עדי ראייה, אך עד כה לא הוגשו כתבי אישום או בוצעו מעצרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully