וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרב יצחק יוסף: "שיעשו מהר את העסקה, זה פיקוח נפש"

עודכן לאחרונה: 18.7.2024 / 13:35

הרב הראשי היוצא התבטא בעד עסקת חטופים במהלך טקס בבית הנשיא. "שיגמרו כבר את העסקות. מותר לשחרר את כל המחבלים הארורים האלו. זו הייתה גם דעתו של מרן זצ"ל"

הרב יצחק יוסף: "שיעשו מהר את העסקה, זה פיקוח נפש"/לפ סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

הרב הראשי היוצא, הראשון לציון הרב יצחק יוסף, התייחס היום (חמישי) בטקס בבית הנשיא על עסקת החטופים: "שיגמרו כבר את העסקות, שיעשו מהר את העסקה, זה פיקוח נפש. מותר לשחרר את כל המחבלים הארורים האלו. זו הייתה גם דעתו של מרן זצ"ל".

במטה המשפחות להחזרת החטופים בירכו את דבריו של הרב יוסף: "עמדת הרב מבטאת עמדה של ציבור ועם שלם שתומכים בהחזרת כל 120 החטופים, החיים לשיקום והנרצחים והחללים לקבורה ראויה בארצם".

ברקע המשא ומתן המורכב לשחרור החטופים, והלחץ הגובר מצד משפחותיהם - שכלל אתמול פרסום של תיעודים חדשים מהימים הראשונים בשבי של התצפיתניות שנחטפו מבסיס נחל עוז - גורמי ביטחון טוענים שהרמטכ"ל, רא"ל הרצי הלוי, אמר בשיחות סגורות שלא נכון לוותר בשלב הזה על "הקלפים העיקריים" שיש לישראל ברצועת עזה - הנכס האסטרטגי של ציר פילדלפי ומעבר רפיח.

הרב יצחק יוסף: "שיעשו מהר את העסקה, זה פיקוח נפש"18 ביולי2024. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
הרב יצחק יוסף: "שיעשו מהר את העסקה, זה פיקוח נפש"18 ביולי2024/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

עוד טענו גורמי ביטחון כי הלוי אמר שאם כבר מוותרים על הנוכחות בציר פילדלפי - אז כדאי שזה יקרה רק בסוף התהליך של העסקה לשחרור החטופים.

לפי הפרשנות של הגורמים, התכוון הרמטכ"ל שלא נכון לוותר על הנוכחות הישראלית כבר בשלב הראשון של העסקה לשחרור חטופים אלא לשמור את זה כקלף עד סוף העסקה לשחרור כל 120 החטופים שמוחזקים ברצועה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully