וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל ושב"כ: חוסלו שני מחבלים בכירים בעזה, אחד מהם השתתף בטבח 7 באוקטובר

עודכן לאחרונה: 18.7.2024 / 8:06

השניים, אנס מראד, אחראי הכוח הימי בעיר עזה של ארגון הטרור, ואחמד אלמצרי, שהשתתף בטבח ה-7 האוקטובר והיה אמון על ירי רקטות לעבר הדרום, חוסלו בתקיפות נפרדות של חיל האוויר. כמו כן, בתקרית שאירעה אתמול, לוחם גבעתי נפצע בינוני מירי מחבלים לעבר משאית סיוע ברצועה

תיעוד של כלב עוקץ מאתר אמצעי לחימה במנהרה/דובר צה"ל

שני מחבלים בכירים בג'יהאד האיסלאמי הפלסטיני חוסלו ברצועת עזה - כך חושף הבוקר (חמישי) צה"ל. השניים, אנס מראד, אחראי הכוח הימי בעיר עזה של ארגון הטרור, ואחמד אלמצרי, שהשתתף בטבח ה-7 האוקטובר והיה אמון על ירי רקטות לעבר הדרום, חוסלו בתקיפות נפרדות של חיל האוויר.

בתוך כך, צה"ל עדכן על תקרית בה מחבלים ירו טיל RPG לעבר משאית צבאית הנושאת ציוד הומניטרי, ופצעו באורח בינוני לוחם גבעתי. בעקבות הפגיעה, פונה החייל לקבלת טיפול רפואי בישראל, והציר בו הועבר הסיוע נסגר לתנועה במשך כמה שעות.

פעילות הכוחות ברצועת עזה 18 ביולי 2024. דובר צה"ל
פעילות הכוחות ברצועת עזה 18 ביולי 2024/דובר צה"ל

כמו כן, השבוע, הושמד ברפיח התוואי ממנו ניסו לחדור ארבעה מחבלי חמאס לשטח הארץ בחודש יוני האחרון. ניסיון החדירה בחודש יוני סוכל בהצלחה על-ידי לוחמי גדוד הסיור המדברי, הלוחמים ניהלו קרב וחילופי ירי עם המחבלים ובכך מנעו חדירה של האויב. במהלך קרב זה נפל גשש החטיבה הדרומית, רב-סמל בכיר זייד מזאריב.

התוואי הוא חלק מתוואי נוסף באורך של כ-3 קילומטרים שהושמד על-ידי כוחותינו בעבר. בתוואי נמצאו הסתעפויות, דלתות הדף, חלל שהייה ותשתיות חשמל שהיו בשימוש ארגון טרור החמאס והושמדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully