וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוריו של עומר נאוטרה החטוף בעזה נאמו בוועידה הרפובליקנית

עודכן לאחרונה: 18.7.2024 / 7:51

בפני מיליוני צופים, אורנה ורונן חשפו את סיפורו של בנם בן ה-22, אזרח אמריקני שחטוף ברצועת עזה. "הוא מנהיג טבעי, אכפת לו מאחרים", העידה אימו. "טראמפ שוחח איתנו אישית מיד לאחר שעומר נחטף", חשף אביו. "45 אמריקנים נרצחו, 8 חטופים. זו גם מתקפה על ארה"ב"

אגם גולדשטיין אלמוג: "ביקשתן ממני - 'תספרי הכול רק שהוא לא ייגע בנו שוב"/אורי סלע

לעיני מיליונים: אורנה ורונן נאוטרה, הוריו של החייל הישראלי-אמריקני עומר נאוטרה, שנמצא בשבי חמאס, נאמו הלילה (חמישי) בוועידת המפלגה הרפובליקנית וקראו לשחרור החטופים. במהלך נאומם קראו אלפי המשתתפים בוועידה במשך דקות ארוכות "החזירו אותם הביתה".

"הבן שלנו עומר הוא אזרח אמריקני. עומר זה שם מהתנ"ך, שמשמעותו ייבול ראשון. הוא גם בננו בכורנו", פתחה האם אורנה את הנאום המשותף. "הוא נולד בעיר ניו יורק, חודש אחד אחרי מתקפת ה-11 בספטמבר - ולאחר 23 שנים - הוא קורבן של מתקפת טרור אכזרית נוספת".

"עומר מחבר בין אנשים, הוא אדם חברתי במיוחד, הוא אוהב ספורט. בבית הספר התיכון, הוא היה הקפטן בקבוצות הכדורגל, הכדורסל וכדור היד. אכפת לו מאחרים, והוא רוצה לעזור להם לצמוח. ב-24 באוקטובר 2023 הוא הגיע לגיל 22, ובמקום לחגוג איתנו ועם חבריו הוא ציין את יום הולדתו עם מחבלי חמאס. דמיינו זאת - יותר מ-9 חודשים ללא ידיעה אם בנך בחיים. לקום כל בוקר ולהתפלל שגם הוא קם כל בוקר. שהוא חזק ושורד".

אורנה סיפרה כי כל יום היא מצטטת פסוק מתהילים במחשבה על בנה: "גם כי-אלך בגיא צלמוות, לא אירע רע כי-אתה עמדי שבטך ומשענתך המה ינחמני".

הוריו של החטוף עומר נאוטרה. 18 ביולי 2024. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
הוריו של החטוף עומר נאוטרה. 18 ביולי 2024/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

רונן המשיך את דבריה, תוך שהוא מעודד את הקהל במקום, שמנה אלפים, לדקלם את המשפט "השיבו אותם הביתה".

"במהלך המתקפה האכזרית על ישראל ב-7 באוקטובר נטבחו גם 45 אזרחים אמריקנים. איפה הזעם? זו לא הייתה רק מתקפה על ישראל - זו גם מתקפה על ארצות הברית. עומר הוא אחד משמונה חטופים אמריקנים ו-120 חטופים שעדיין נותרו בעזה. אזרחים של 24 מדינות ו-5 דתות, שנותרו ללא מענה לצרכים אנושיים בסיסיים. הנשיא טראמפ שוחח איתנו אישית מיד לאחר המתקפה, כשעומר נחטף. אנחנו יודעים שהוא עומד עם החטופים האמריקנים, אנחנו צריכים את הילד היפה שלנו בחזרה ואנחנו צריכים את התמיכה שלכם להפסיק את המשבר הזה ולהחזיר את כל החטופים הביתה.

נשיא ארה"ב לשעבר, ומועמד המפלגה במירוץ לנשיאות, פרסם את נאומם וכתב: "השיבו אותם הביתה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully