וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בארה"ב: הנשיא ביידן נדבק בקורונה

עודכן לאחרונה: 18.7.2024 / 3:43

הנשיא נדבק במהלך קמפיין בחירות בלאס וגאס ולפי רופאו הוא "חווה תסמינים בדרכי הנשימה המלווים בנזלת ושיעול". בתדרוך לכתבים אמר הנשיא כי הוא "מרגיש טוב", ולפי הבית הלבן הוא "מחוסן וחזק"

ג'ו ביידן מציג את זלנסקי בתור פוטין/רויטרס

נשיא ארצות הברית, ג'ו ביידן, נדבק בקורונה במהלך קמפיין בחירות בלאס וגאס והוא חווה תסמינים קלים, כך דיווח הלילה (חמישי) הבית הלבן.

רופאו של ביידן מסר כי הוא "חווה תסמינים בדרכי הנשימה המלווים בנזלת ושיעול, וכן קיבל מנה ראשונית של פקסלוביד - שמשמשת לטיפול בחולי קורונה שמצויים בסיכון גבוה להידרדרות במצבם הבריאותי. הנשיא ביידן אמר לכתבים שהמתינו לו בעת שעלה לאייר פורס 1 שהטיס אותו לדלוואר, שם ישהה בבידוד, כי הוא "מרגיש טוב". הבית הלבן עדכן כי הנשיא "מחוסן וחזק".

דוברת הבית הלבן, קארין ז'אן-פייר, הודיעה לביידן על התוצאה החיובית של הבדיקה לאחר שנשיא UnidosUS, ארגון זכויות אזרח לטיני, אמר שביידן לא יוכל לדבר באירוע שנקבע עקב האבחנה. "הוא מחוסן ומקבל חיזוק וחווה תסמינים קלים. הוא יחזור לדלאוור שם ישהה בבידוד וימשיך למלא את תפקידו תפקידו במהלך הזמן הזה", אמרה ז'אן-פייר.

נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן, 14 ביולי 2024. רויטרס
נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן, 14 ביולי 2024/רויטרס

ב-21 ביולי 2022 ביידן נמצא חיובי לקורונה וכעבור שישה ימים החלים. ב-30 ביולי שוב אובחן חיובי וב-7 באוגוסט החלים.

מוקדם יותר היום, חבר המפלגה הדמוקרטית בבית הנבחרים, אדם שיף, אמר שהגיע הזמן של הנשיא ביידן "להעביר את הלפיד" למישהו אחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully