וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנקמה של הקואליציה בח"כית שמתחה ביקורת על נתניהו: "אתם לא מתביישים?"

עודכן לאחרונה: 17.7.2024 / 20:57

לזימי נאמה בדיון 40 חתימות והטיחה בנתניהו כי הוא אשם במחדל. "אתה הראש - תחת אחריותך נרצחו ונטבחו 1400 אזרחים", אמרה במליאה. קריב מחה על הפלת החוק שיזמה: "איך אתם לא מתביישים?" והשר קרעי הגיב: "מלך שמחל על כבודו אין כבודו מחול", כשכוונתו לרה"מ

חברת הכנסת נעמה לזימי הותקפה ע"י שוטרים במהלך ההפגנה בקפלן/לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, דוברות משטרת ישראל

הקואליציה הפילה הצעת חוק של ח"כ נעמה לזימי ממפלגת העבודה לקיום יום זיכרון לציון ה-7 באוקטובר, זאת לאחר שמתחה מוקדם יותר היום (רביעי) ביקורת חריפה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו. ח"כ גלעד קריב מחה במליאה: "איך אתם לא מתביישים?" והשר קרעי הגיב לו: "מלך שמחל על כבודו אין כבודו מחול", כשכוונתו לנתניהו. לפני כן הצביעה הקואליציה יחד עם האופוזיציה בעד שורה של הצעות חוק נוספות לציון אירועי ה-7 באוקטובר.

ח"כ לזימי נאמה מול נתניהו בדיון 40 חתימות שיזמה בנושא "ראש ממשלת ההפקרה". בזמן הנאום ביקשה לזימי להציג לראש הממשלה את תמונות התצפיתניות שנחטפו, אך התמונה נלקחה ממנה, והיא אמרה: "אתה הראש - אתה אשם. תחת אחריותך נרצחו ונטבחו 1400 אזרחים - תינוקות, ילדים, קשישים ומשפחות, נחטפו מאות חטופים, פונו מאות ועשרות אלפי ישראלים מבתיהם. אתה מעדיף שרידות פוליטית על פני הצלת חיים".

נעמה לזימי, השבעת הממשלה, 29 בדצמבר 2023. ראובן קסטרו
נעמה לזימי, השבעת הממשלה, 29 בדצמבר 2023/ראובן קסטרו

ח"כ לזימי מסרה בתגובה ואמרה כי זאת "פוליטיקה על חשבון זכר הנרצחים וההרוגים". היא הוסיפה: "אין מילים בפי על הציניות הבלתי נגמרת של הקואליציה והעומד בראשה. הצעות חוק זהות של הקואליציה והאופוזיציה עברו אבל במקרה שלי הקואליציה בחרה כנקמה אישית בגלל נאום שנאמתי הבוקר נגד ראש הממשלה. אין גבול לבושה, אין גבול לציניות, אין גבול שהקואליציה הזו לא תחצה. אני מתביישת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully