וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישה במשקל 155 ק"ג ישבה על בנה המאומץ וחנקה אותו למוות

18.7.2024 / 0:01

הילד בן ה-10 התחנן לעזרה מהשכנה, דקות ספורות לפני שהאמא שגידלה אותו במשפחת אומנה ישבה על החזה שלו במשך 7 דקות, שאלה אותו אם הוא "מזייף את זה" וחנקה אותו עד שמת

אישה במשקל 155 ק"ג מאינדיאנה, ארצות הברית, הואשמה השבוע ברצח בקלות דעת לאחר שחנקה למוות ילד בן 10 אותו גידלה במסגרת משפחת אומנה - כאשר ישבה עליו במשך מספר דקות, כך לפי המשטרה המקומית.

ממסמכי בית המשפט עולה שג'ניפר לי ווילסון, בת 48, הרגה לכאורה את דקוטה לוי סטיבנס באפריל לאחר שניסה להימלט לביתו של שכן. וילסון מואשמת בכך שישבה על הילד מחוץ לביתה במה שלדבריה היה ניסיון למנוע ממנו "לעשות צרות". הילד התחנן לעזרה משכנתו דקות ספורות לפני שהאמא האומנת שלו התיישבה עליו במשך שבע דקות לפחות וגרמה לו להיחנק ולמות.

וילסון ניסתה ככל הנראה לעצור את הילד מלעזוב את ביתם היא ישבה על החזה שלו במשך זמן ממושך ואף שאלה אותו אם "הוא מזייף את זה" לאחר שהפסיק לזוז, כך מדווחת רשת WMAQ, שלוחת NBC המקומית.

וילסון הבינה בסופו של דבר שהילד מחוסר הכרה וראתה שעפעפיו חיוורים, החלה לבצע בו החייאה בזמן שהתבצעה שיחה למוקד החירום של המשטרה. וילסון נראתה "מבולבלת בעליל" כשכוחות החירום ניסו להציל את הילד. "שכבתי עליו והוא התנהג בצורה רעה", אמרה וילסון לילד אחר עליו הייתה אחראית והיה זה שהתקשר למוקד 911. כשהמשטרה הגיעה, מצא השוטר חבורות בצווארו התחתון ועל חזהו של דקוטה. הוא היה ללא דופק, והפראמדיקים ניסו להחיות אותו לפני שהוא פונה לבית החולים, שם שהה במשך יומיים לפני שנקבע מותו.

בנתיחה שלאחר המוות נמצא שדקוטה מת מחנק. הוא סבל מנזק לאיברים הפנימיים ולרקמות הרכות, שטפי דם בכבד ובריאות ומפציעות נוספות.

מסמכי בית המשפט קבעו שווילסון שקלה 155 ק"ג בעוד שדקוטה הקטן שקלה 40 ק"ג בלבד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

הרגעים האחרונים בחייו של דקוטה: מתחנן על חייו

שכנתה של ווילסון סיפרה למשטרה שדקוטה הגיע לביתה כחצי שעה לפני כן וביקש ממנה לאמץ אותו. הוא אמר לה שהוריו מכים אותו בפניו ולא נתנו לו להתקשר לעובד הרווחה האחראי על התיק שלו. השכנה דיווחה כי לא ראתה סימני פגיעה בילד.

וילסון סיפרה לשוטרים שדקוטה הושם בטיפול שלה ושל בעלה מוקדם יותר באותו חודש. בתחילה סירבו בני הזוג לקבל את דקוטה אך לבסוף הסכימו, מכיוון שטיפלו בו שנתיים קודם לכן.

ווילסון ובעלה אימצו את דקוטה, יחד עם שני ילדים נוספים שהיו אצלם בעבר תחת משמרת אומנה ומאז בני הזוג אימצו אותם.

ווילסון טענה שלדקוטה היו בעיות עם תוקפנות מילולית ופיזית, אך הוא מעולם לא ברח לפני כן. לטענתה הוא היה עצבני וסירב לעשות את המטלות שלו ביום האירוע. לפי הדיווחים הוא יצא מהדלת וניגש לביתה של השכנה וביקש ממנה להתקשר למשטרה.

המשטרה בחנה את צילומי מצלמות האבטחה של פעמון הדלת שהראו את ווילסון שוכבת על גבי דקוטה כשהוא צורח. בתיעוד מאוחר יותר נראית וילסון עדיין יושבת על הילד, אבל הוא לא זז. אפשר לשמוע את וילסון אומרת "שכבתי עליו, והוא התנהג רע." בסרטון גם נראה שהיא מספרת לבעלה באמצעות האינטרקום של הדלת ש"דקוטה עובר את אחד מהימים האלה".

וילסון נעצרה ב-14 ביולי בניו באפלו, מישיגן, לאחר שלוחית הרישוי של רכבה זוהתה. היא איבדה את הרישיון להחזיק בילדי אומנה וכל הילדים שהיו תחת אחריותה נלקחו. אם תמצא אשמה היא צפויה לעונש מאסר של עד שש שנים.

  • עוד באותו נושא:
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully