וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ מנסור עבאס טען: "50 אלף אזרחים נרצחו בעזה" - ועורר סערה

עודכן לאחרונה: 17.7.2024 / 14:38

עימות חריף התפתח בין חברי הקואליציה לעבאס - לאחר דבריו השנויים במחלוקת. "אם תקרא לחיילים שלי רוצחים אתה לא תהיה פה", צעקה לעברו ח"כ טלי גוטליב. גם ראש הממשלה לשעבר, בנט, הגיב לדברים: " 50 אלף איש לא 'נרצחו' בעזה. צה"ל מחסל מחבלים שפלים - הוא צבא מוסרי"

מנסור עבאס בכנסת: "50 אלף איש נרצחו בעזה"/ערוץ הכנסת

עימות חריף התפתח בין חבר הכנסת מנסור עבאס, ממפלגת רע"מ לבין חברי הקואליציה במהלך דיון 40 החתימות. במהלך דבריו של עבאס, התפרץ ח"כ חנוך מילביצקי, ממפלגת הליכוד, ואמר לו: "אתה רוצה להפסיק את המלחמה". עבאס התרעם והשיב בצעקות: "בוודאי שאני רוצה להפסיק את המלחמה. 50 אלף אזרחים נרצחו ברצועת עזה. מה אתה רוצה? בוודאי שאני רוצה להפסיק את המלחמה".

בשלב זה, התערב יו"ר הכנסת אמיר אוחנה ואמר לעבאס שסיים וביקש להורידו מהדוכן. במליאה התלקח עימות חריף עם חברי הקואליציה שנכחו בדיון. חברת הכנסת טלי גוטליב צעקה לעבר עבאס: "אתה תקרא רוצחים לחיילים שלי אתה לא תהיה פה".

דבריו של עבאס עוררו תרעומת במערכת הפוליטית - וראש הממשלה לשעבר, נפתלי בנט, הגיב בחשבון ה-X שלו: "מנסור, אתקן אותך. 50 אלף איש לא 'נרצחו' בעזה. צה"ל מחסל מחבלים שפלים שרצחו, חטפו ואנסו אזרחים ב-7 באוקטובר. לעתים המחבלים הפחדנים הללו מתחבאים מאחורי אזרחים, ובכך הם גורמים למותם. צה"ל הוא צבא מוסרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully