וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בישראל בודקים אם בניסיון חיסול מוחמד דף נהרג גם בן משפחתו של סינוואר

עודכן לאחרונה: 17.7.2024 / 9:18

בישראל בודקים אם בפעולת החיסול של מוחמד דף נהרג גם אחד מאחיו של מנהיג חמאס בעזה. כמו כן, יש כבר וודאות בצה"ל שבהתנקשות נהרגו כמה משומרי ראשו של דף. ההנחה היא כי אם שומרי ראשו היו שם, הוא ככל הנראה גם היה שם

בווידאו:ניסיון החיסול של מוחמד דף, חאן יונס, 13 ביולי 2024/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים

ישראל בוחנת מידע ראשוני, לפיו בפעולת החיסול של מוחמד דף חוסל גם בן משפחתו של יחיא סינוואר. למעשה, נבדקת אפשרות שמדובר באחד מאחיו של סינוואר. כמו כן, יש כבר וודאות בצה"ל שבהתנקשות נהרגו כמה משומרי ראשו של דף. ההנחה היא כי אם שומרי ראשו היו שם, הוא ככל הנראה גם היה שם.

כאמור, בצה"ל עדיין אין אישור רשמי שדף נהרג בתקיפה ואומרים שהם עוד בוחנים את תוצאותיה. לגבי רפע סאלמה, יש יותר סימנים לכך שהוא נהרג, כי המתחם הוא שלו - ויש שם מחבלים וסייענים. לדף יש גם על דם הידיים של אזרחים רבים ולא רק ישראלים, והמאמץ על התקיפה בוצע לפני שבועות.

מוחמד דף, יחייא סינוואר. 13 ביולי 2024. עיבוד תמונה, עיבוד תמונה
מוחמד דף, יחיא סינוואר/עיבוד תמונה, עיבוד תמונה

המודיעין המתפרץ והמידי על הגעתו של דף למתחם הגיע במהלך הלילה. מראש, הוכנה על המתחם "חבילת תקיפה", וחיכו שהשניים יהיו יחד באותו המקום. כשהגיע האימות המודיעיני, בוצעה התקיפה המדויקת. לפי צה"ל, בדקו כי אין חטופים במתחם ורק לאחר מכן בוצעה התקיפה.

בצה"ל אומרים שהמתחם רשום בטאבו של ראפע סלאמה, שמלבד היותו סגנו של דף הוא שולט במידע על החטופים - ואיש קשר של סינוואר. הוא ריכז פעילות רבה. בצה"ל אומרים כי אנחנו נערכים להסלמה גם ביהודה ושומרון וגם בצפון. לדבריהם, "אנחנו בהערכות מוגברת בלי קשר לפגיעה בעזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully