וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בורחים מההפגנות? בני הזוג נתניהו עזבו את ביתם בקיסריה למספר שבועות

עודכן לאחרונה: 16.7.2024 / 21:04

מקורות בסביבת רה"מ אישרו את הפרסום בחדשות 13 לפיו נתניהו ורעייתו עזבו את ביתם הפרטי לשבועות הקרובים בשל עבודות השיפוץ והאבטחה שמתבצעות במקום. עדיין לא ברור אם ישהו בתקופה זו בביתם ברחוב עזה או יתארחו בבית מלון במימון המדינה. בלשכה סירבו להגיב

הפגנה מול ביתו של בנימין נתניהו ,קיסריה/יואב איתיאל

ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו עזבו באחרונה את ביתם בקיסריה למספר שבועות או חודשים, לכאורה בשל עבודות הביצורים והאבטחה מסביב לבית - כך לפי מקורות בסביבת ראש הממשלה שאישרו פרסום של חדשות 13. בלשכת ראש הממשלה סירבו להגיב.

בשל פארסת השיפוצים במעון ראש הממשלה הרשמי ברחוב בלפור שנמשכת מזה כמה שנים, בני הזוג נתניהו חולקים כיום את זמנם בין מעונם הפרטי ברחוב עזה בירושלים ובין המעון הפרטי בקיסריה. בחודשים האחרונים, ברקע התגברות ההפגנות נגד נתניהו בקיסריה, החלו עבודות ביטחוניות והקמת גדרות מסביב למעון, בעלות של מיליוני שקלים, שבגינם, כך לפי המקורות, בני הזוג החליטו לעזוב את המעון לשבועות הקרובים.

ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייותו שרה מלווים בראש ממשלת הודו מסיירים בתערוכת טכנולוגית בה נשא ראש הממשלה נאום, הודו, 17 בינואר 2018. אבי אוחיון ,לע"מ, מערכת וואלה! NEWS
נוסעים אל הלא נודע. בנימין ושרה נתניהו נוסעים בקלנועית בביקור רשמי בהודו/מערכת וואלה! NEWS, אבי אוחיון ,לע"מ

עדיין לא ברור אם בתקופה הזו בני הזוג נתניהו ישהו בביתם ברחוב עזה או שמא יבקשו להתארח בבית מלון במימון המדינה. לפי מקורות בסביבת רה"מ; סוגיית תקצוב עבודות הביטחון ומימון השהות החלופית הגבירו בשבועות האחרונים את המתיחות בין משפחת נתניהו ובין מנכל משרד רה"מ, יוסי שלי, שאחראי על אישור הכספים וההוצאות הקשורות במעונות ראש הממשלה.

גם בקיץ שעבר נתניהו ורעייתו שהו במשך שבועות ארוכים מחוץ לבתיהם הפרטיים, גם אז בשל עבודות שיפוץ - רק בבית ברחוב עזה. הם קיימו שתי חופשות ארוכות בצפון ביולי ובאוקטובר, ובין לבין שהו במלון היוקרה וולדורף אסטוריה במשך כמה שבועות. במהלך המלחמה, בני הזוג גם התארחו לפרקים בביתו של חברם ומקורסם, איש העסקים היהודי האמריקאי סיימון פאליק, בירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully