וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירוע חמור בבני ברק: עשרות חרדים תקפו קצינים בכירים בצה"ל

עודכן לאחרונה: 16.7.2024 / 11:03

אלוף דוד זיני ותת אלוף שי טייב הגיעו לפגישה אצל הרב דוד לייבל, מנהיג קהילה של חרדים עובדים, במטרה לגבש הסכמות על הקמת חטיבה חרדית בצה"ל. כשיצאו מהפגישה - התאספו סביבם עשרות קיצונים, קראו לעברם קריאות גנאי ועיכבו אותם למשך זמן רב

קצינים בכירים בצה"ל הותקפו בבני ברק/לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

שני קצינים בכירים בצה"ל הותקפו אתמול (שני) בשעת לילה מאוחרת בבני ברק. מדובר באלוף דוד זיני המשמש מפקד פיקוד ההכשרות והאימונים ומפקד הגיס המטכ"לי, ותת אלוף שי טייב, ראש חטיבת כוח אדם בצה"ל.

השניים הגיעו לפגישה אצל הרב דוד לייבל, מנהיג קהילה המונה 2,000 משפחות של חרדים עובדים, זאת במטרה לגבש הסכמות סביב חטיבה חרדית בצה"ל. כשיצאו ממנה - התאספו סביבם עשרות חרדים קיצונים, קראו לעברם קריאות גנאי כמו "רוצח" ועיכבו אותם למשך זמן רב עד שהמשטרה נאלצה לחלץ אותם מהאזור תוך פעולות הסחה ועימותים עם הקיצונים שהגיעו למקום.

קצינים בכירים בצה"ל הותקפו בבני ברק. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
עשרות חרדים קיצונים תקפו קצינים בכירים בבני ברק/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

הרב לייבל קיים בשבועות האחרונים פגישות עם שרים וקצינים במטרה להתניע מהלך שיעודד חרדים להתגייס לצבא תוך שמירה על אורח חייהם. זאת לא הפעם הראשונה שבה השניים נפגשו עם הרב לייבל בתקופה האחרונה ולפי מקורות המעורים בפרטים הפגישות נעשות במסגרת המעורבות שלו להקמת החטיבה החרדית בצה"ל. לדבריהם, "הרב יושב ודן איתם לפרטי פרטים כדי לוודא שזה יהיה פתרון אמיתי לטובת גיוס חרדים לצה"ל וכדי שמי נכנס לצה"ל חרדי ייצא חרדי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

מאחורי הקלעים

אנשי הפלג הירושלמי, זרם ליטאי קיצוני מפגינים בתדירות גבוהה בתקופה האחרונה מתחת לביתו של הרב לייבל שמעורב בגיבוש ניסיונות לגייס חרדים לצה"ל. אתמול, הבחינו בודדים מהם כי בביתו של הרב נערכת פגישה עם קצינים בכירים בצה"ל. הוא העביר את המידע לבכירים בזרם הליטאי, והם השאירו הודעה בקו המידע הטלפוני שבעקבותיה התאספו במקום עשרות אנשים שתקפו את השניים, עיכבו אותם במקום זמן רב עד שהמשטרה חילצה אותם משם.

וכך נשמעה ההודעה: "השעה עשרה ל-11 בלילה, נודע כי אחד מבכירי הצבא נועד כעת לפגישה מכרעת בבית המשכיל דוד לייבל ברחוב רבן גמליאל 3 ברמת אהרון בבני ברק. מחאה ספונטניות כעת במקום אל מול פורצי החומות שם רשעים ירקב". המפגינים הטרידו גם את הרב לייבל עצמו, צלצלו באינטרקום של ביתו והעירו את ילדיו שישנו באותה עת בבית וגרמו למהומה ורעש אדיר בשכונה.

מעיריית בני ברק נמסר כי "העירייה מוקיעה ומגנה בכל פה את ההפגנה הקיצונית נגד קציני צה"ל שאירעה אמש על ידי קיצוניים בתחומי העיר. אנו קוראים למשטרת ישראל לנקוט את כל הצעדים על מנת למנוע היתכנות של מקרים מעין אלה. האירוע אינו משקף את רוח העיר ודמותה, עיר של חיי תורה ויראה אך בראש ובראשונה עיר של כבוד האדם וכבוד הבריות".

מתן ג'רפי, לוחם במילואים, ראש אגף משימות בתנועת אם תרצו, הגיב: "מגנים בחריפות את אלימות הפלג הקיצוני הירושלמי נגד קצינים בצה"ל. אנו קוראים לראשי הציבור החרדי, שזו בוודאי אינה דרכם, להתנער מהאלימות הזו, ולהצטרף למאמץ המלחמתי הקריטי לעתידו של עם ישראל"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully