וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3 ישראלים נפצעו מאש צה"ל - לאחר שזוהו כחשודים סמוך למחסום בבנימין

עודכן לאחרונה: 16.7.2024 / 1:20

מדיווח ראשוני עולה כי השלושה התקרבו ברכבם למחסום פוקס הסמוך להתנחלות בית אל - וזוהו כחשודים על ידי הלוחמים. אחד הפצועים פונה לבית החולים הדסה שבירושלים כשהוא במצב בינוני וסובל מפגיעת ירי בכתף. מצבם של שני הפצועים הנוספים קל. צה"ל: "הירי בוצע בשוגג"

תיעוד החיילת חוצה את המחסום עם שב"חים ברכבה/דוברות משטרת ישראל

אירוע חריג בבנימין: שלושה אזרחים ישראלים נפצעו הלילה (שלישי) מירי לוחמי צה''ל לאחר שהתקרבו ברכבם למחסום פוקס הסמוך לבית אל, וזוהו כחשודים. אחד הפצועים פונה לבית החולים הדסה הר הצופים שבירושלים כשהוא במצב בינוני וסובל מפגיעת ירי בכתף. השניים הנוספים נפצעו קל מפגיעת רסיסים.

נסיבות האירוע בבדיקת הצב, שאישר כי אכן לוחמים פתחו באש לעבר רכב ישראלי במחסום: "הירי בוצע בשוגג".

בשבוע שעבר, אזרח ישראלי כבן 40 נכנס לכפר א-לובן שבגזרת רמאללה, כך על פי דיווח שהתקבל במפקדת תיאום וקישור רמאללה של המנהל האזרחי. במהלך שהותו במקום הוא הותקף ונפצע קלות. קציני המנהל האזרחי וכוחות חטיבתיים פעלו על מנת לחלצו מהמקום, והוא סירב לקבל טיפול רפואי.

זירת האירוע במחסום 'עופר', 22 בפברואר 2024. דוברות משטרת ישראל
זירת האירוע במחסום 'עופר', 22 בפברואר 2024/דוברות משטרת ישראל

לפני כשבועיים, נכנס ישראלי בשנות ה-70 לחייו, עם רכבו למחנה הפליטים קלנדיה, בתוך שטח הרשות הפלסטינית והותקף באבנים על ידי פלסטינים. כתוצאה מהתקיפה, הישראלי איבד שליטה על רכבו, התנגש בבטונדה ונפצע באורח קל. הוא נמלט רגלית מהמקום וחבר לכוחות משטרה ורפואה במחסום.

מתחקיר ראשוני עלה שהישראלי נכנס למחנה הפליטים על מנת לתדלק את רכבו - אולם כשניסה לצאת מהמחנה הותקף באבנים ובלוקים שהושלכו על ידי מקומיים ואיבד שליטה על רכבו. הוא נמלט מהמקום ובתיאום בין מנהלת התיאום והקישור לבין מנגנוני הביטחון של הרשות הפלסטינית - הוא הועבר למחסום. הוא סובל מפציעות קלות ופונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים.

  • עוד באותו נושא:
  • בנימין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully