וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגריר ארה"ב בישראל: יש אינדיקציות שמוחמד דף חוסל

עודכן לאחרונה: 15.7.2024 / 20:10

השגריר ג'ק לו התייחס לניסיון הסיכול נגד בכיר הזרוע הצבאית בחמאס, ואמר כי "יש הרבה שאלות לגבי תוצאות התקיפה - לא יכול לאשר אם זה הצליח, אבל יש אינדיקציות שהם השיגו את זה". עוד התייחס לביקורו של נתניהו בקונגרס בשבוע הבא: "מקווה שנאומו יכלול מסר דו מפלגתי"

בווידאו:ניסיון החיסול של מוחמד דף, חאן יונס, 13 ביולי 2024/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים

שגריר ארצות הברית בישראל ג'ק לו אמר היום (שני) כי יש אינדיקציות שמוחמד דף חוסל. "יש עדיין הרבה שאלות לגבי תוצאות התקיפה נגד מוחמד דף", אמר בתדרוך לקהילה היהודית בארצות הברית. "אני לא יכול לאשר אם זה הצליח או לא, אבל יש אינדיקציות שהם השיגו את זה".

עוד התייחס לביקורו של ראש הממשלה נתניהו בקונגרס בשבוע הבא, ואמר כי הוא "מקווה שנאומו של ראש הממשלה נתניהו בקונגרס בשבוע הבא יכלול מסר דו מפלגתי".

שר האוצר האמריקני לשעבר ג'ק לו. 13 באוגוסט 2023. Jason Lee, רויטרס
"מקווה שנאומו של נתניהו יכלול מסר דו מפלגתי". שגריר ארה"ב בישראל ג'ק לו/רויטרס, Jason Lee

אמש בכיר בחמאס התייחס לניסיון החיסול של מפקד הזרוע הצבאית של חמאס מוחמד דף בחאן יונס, ואמר לסוכנות הידיעות הצרפתית AFP כי "דף חי ומצבו בסדר". לדבריו, "דף מפקח בצורה טובה וישירה על פעולות הזרוע הצבאית של חמאס".

למרות ההכחשות על חיסולו של דף, ראפע סלאמה, מפקד חטיבת חאן יונס בזרוע הצבאית של חמאס, נהרג במהלך ניסיון החיסול של רמטכ"ל חמאס מוחמד דף. סלאמה, ששהה לצידו של מוחמד דף, ולפי המקורות גופתו חולצה מהמקום והוא נקבר מייד. אותם גורמים ציינו כי החיפושים אחרי קורבנות נוספים מהתקיפה הופסקו עם שקיעת השמש והם יתחדשו הבוקר. בתוך כך, המקורות סירבו לאשר או להכחיש את הידיעה על מותו של מוחמד דף.

עוד בוואלה!

הצטרפו לוואלה fiber ושדרגו את חווית הגלישה והטלוויזיה בזול!

לכתבה המלאה
לראשונה מזה 30 שנים: תיעוד עדכני של מוחמד דף. חדשות 12, אתר רשמי
"אני לא יכול לאשר אם זה הצליח או לא, אבל יש אינדיקציות שהם השיגו את זה". מוחמד דף/אתר רשמי, חדשות 12

בתחילת חודש יוני יו"ר בית הנבחרים האמריקני מייק ג'ונסון, מנהיג הרוב הדמוקרטי בסנאט צ'אק שומר, מנהיג המיעוט הרפובליקני בסנאט מיטש מקונל ומנהיג המיעוט הדמוקרטי בבית הנבחרים האקים ג'פריס שלחו מכתב לראש הממשלה נתניהו והזמינו אותו לנאום בפני מושב משותף של שני בתי הקונגרס, כך לפי הודעה שפרסמו.

"המתקפה הנוראית של 7 באוקטובר זעזעה את העולם וכפתה על ישראל להלחם על קיומה", נכתב בהזמנה. "אנחנו מצטרפים למדינת ישראל במאבקה בטרור במיוחד כשחמאס ממשיך להחזיק חטופים - כולל אזרחים אמריקנים. מסיבה הזו בשם ההנהגה הדו מפלגתית של בית הנבחרים והסנאט האמריקני אנחנו רוצים להזמין אותך לנאום בקונגרס".

עוד הוסיפו במכתב כי מטרת הביקור היא לחזק את הקשר בין המדינות. "כדי לחזק את מערכת היחסים בין המדינות ולהדגיש את הסולידריות של ארה"ב עם ישראל אנחנו מזמינים אותך לחלוק איתנו את החזון של ממשלת ישראל להגנה על הדמוקרטיה, למלחמה בטרור ולכינון שלום צודק ובר קיימא באזור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully