וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן גביר לח"כ לזימי: "עבריינית, לכי להצית כביש"

עודכן לאחרונה: 15.7.2024 / 18:24

מהומה פרצה במליאת הכנסת במהלך נאומו של השר לבטחון לאומי, במהלכה הוצאו מהמליאה לפחות 4 חברי כנסת לאחר שחילופי הדברים והצעקות עם חברי האופוזיציה יצאו משליטה. בן גביר תקף את לזימי, שהשיבה לו: "עבריין סדרתי, אתה משתמט מהצבא"

מהומה במליאת הכנסת לאחר שהשר בן גביר קרא לח"כ לזימי "עבריינית"/ערוץ הכנסת

מהומה פרצה היום (שני) במליאת הכנסת לאחר שהשר לביטחון לאומי איתמר בן גביר קרא לעבר חברת הכנסת נעמה לזימי "עבריינית", ואמר לה: "לכי להצית כביש. היית צריכה לשבת בחקירה, להיות במעצר". סגנית יו"ר הכנסת, ח"כ אורית פרקש הכהן, הוציאה לפחות ארבעה חברי כנסת מהמליאה לאחר שחילופי הדברים והצעקות עם חברי האופוזיציה יצאו משליטה.

בן גביר עלה להשיב להצעת אי אמון של האופוזיציה תחת הכותרת "שר ביטחון לאומי כושל שאינו מצליח לטפל בפשיעה הגואה", והחל להציג את עבודתו במשרדו. לאחר שח"כ לזימי קראה לעברו קריאות ביניים הוא הגיב לה את הדברים. לזימי השיבה: "עבריין סדרתי, לך יש מעל 50 כתבי אישום ו-8 הרשעות. אתה משתמט מהצבא".

איתמר בן גביר השר לביטחון לאומי, דיון הוועדה לביטחון לאומי על עונש מוות למחבלים, 20 בנובמבר 2023. יונתן זינדל/פלאש 90, עיבוד תמונה
עלה להשיב להצעת אי אמון של האופוזיציה. השר איתמר בן גביר/עיבוד תמונה, יונתן זינדל/פלאש 90
נעמה לזימי, השבעת הממשלה, 29 בדצמבר 2023. ראובן קסטרו
קראה קריאות ביניים. ח"כ לזימי/ראובן קסטרו

גם כשח"כ פרקש הכהן הפצירה בבן גביר "לא לקרוא לחבר כנסת עבריין במליאה", בן גביר המשיך: "היא הייתה צריכה להיות עצורה". בהמשך בן גביר הקניט את פרקש הכהן ואמר לה שוב ושוב: "את לא משתלטת, את לא משתיקה אותם. תראי מה הולך פה. את לא מאוזנת". פרקש הכהן אמרה לו: "עדיף שתגיד לשוטרים לא להרביץ לה (ללזימי)", ובן גביר השיב: "מי שם אותך בכלל יושב ראש, את מוטה".

בהמשך ח"כ ולדימיר בליאק קרא לבן גביר "עבריין" והוצא מהאולם, וכך גם ח"כים נוספים כמו גלעד קריב ומירב בן ארי שהתפרצו לנאומו. בן ארי אמרה לאחד מחברי מפלגתו של בן גביר: "מה אתה עכשיו השוואיש שלו?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully