וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקף נערים שהתגרו בו: צעיר הואשם בתקיפה ואיומים במעלות

עודכן לאחרונה: 15.7.2024 / 13:00

לפי כתב האישום הנאשם פצע שלושה נערים במהלך קטטה. בחקירתו הודה שהם התגרו בו וצחקו עליו במשך תקופה ארוכה, ובאותו ערב זה התגבר. לאחר מכן, שב עם סכין ותקף אותם. רס"ר אור כהן, חוקרת בתחנת מעלות-תרשיחא: "בחופש הגדול אנחנו נתקלים ביותר מקרים של עבירות נוער"

בווידאו: נער דקר נערים שהציקו לו, מעלות/מצלמות אבטחה

יחידת התביעות המשטרתית הגישה אתמול (ראשון) כתב אישום נגד צעיר בן 18 במעלות בגין עבירות איומים, פציעה והחזקת סכין.

לפי כתב האישום, הנאשם שלח לפני הקטטה הודע לאחד הנערים שאיתם התעמת, וכתב כי "תישארו שם כולם, תהיו גברים... נראה אם מדברים כמו שאני שם, כל אחד יודע למה אני מתכוון. בואו תגידו מה שיש לכם בפנים למה בהסתרות. כולם, כל מי ששם, תגיד להם אחד אחד. כל מי שיושב שם יא בני זונות".

לאחר מכן, הנאשם הגיע למקום כשפניו מכוסות בחם צוואר, והחל להשתולל כשבידו סכין באורך 10 סנטימטרים. שלושה נערים נדקרו ונפצעו באורח קל ואחד מהם נזקק לתפרים. במהלך האירוע ניסה הנאשם לתקוע את להב הסכין בצמיג רכב שחנה במקום.

נער דקר נערים במעלות, 15 ביולי 2024. מצלמות אבטחה, אתר רשמי
נער דקר נערים במעלות, 15 ביולי 2024/אתר רשמי, מצלמות אבטחה
סכין באמצעותה נער דקר נערים שהציקו לו, מעלות. דוברות משטרת ישראל
סכין באמצעותה נער דקר נערים שהציקו לו, מעלות/דוברות משטרת ישראל

לפני הגשת כתב האישום, סיפר הנאשם בחקירתו כי נערים אחרים מתגרים בו וצוחקים עליו, במשך תקופה ארוכה. לדבריו, ההתגרויות גברו באותו ערב למרות שישב איתם.

רס"ר אור כהן, חוקרת בתחנת המשטרה מעלות-תרשיחא, סיפרה כי "לפני כעשרה ימים קיבלנו דיווח על קטטה בין בני נוער, בשעה 3 לפנות בוקר ליד מאפיה בעיר. מתברר שנער בן 18, הלך לביתו, החליף בגדים וחזר למקום עם סכין. לאחר מכן החל להשתולל ונופף בסכין לכל עבר. הוא פצע קל שלושה נערים בדקירות סכין. הנער שנעצר ונחקר, הודה בחקירתו במעשיו שגם תועד במצלמות אבטחה". לדבריה, "האירוע הזה היה עלול להיגמר אחרת, עם תוצאות קשות יותר. בתקופת החופש הגדול אנחנו נתקלים ביותר מקרים של עבירות נוער".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully