וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח: בן דודו של ראש מועצה בגליל התחתון נורה למוות

עודכן לאחרונה: 15.7.2024 / 8:46

הוא נורה למוות בעודו יושב ברכבו, אדם נוסף שישב לידו נפצע באורח קשה. הרכב ששימש את הרוצחים נמצא סמוך לבית קברות בעודו עולה באש. זירת הרצח נסגרה, מסוק משטרתי מסייע בסריקות אחרי מבצעי הרצח

ארגון הפשיעה לא אהב את אמירותיו של ראש העיר החדש, אז הם רצחו את בן דודו/שלומי גבאי

חמד חאלד חוסיין, בן דודו של ראש מועצת דיר חנא סעיד חוסיין, נרצח הבוקר (שני) ביריות אקדח בישוב. הוא נורה למוות בעודו נוסע ברכבו. אדם נוסף כבן 50 שישב איתו נורה בפלג הגוף העליון ונפצע קשה. צוות מד"א שהוזעק למקום העניק לו טיפול רפואי ופינה ואותו לבית חולים פוריה הסמוך לטבריה.

הרכב ששימש את הרוצחים נמצא עולה באש ליד בית הקברות של הישוב. כוחות משטרה הוזעקו למקום. זירת הרצח נסגרה ומסוק של משטרת ישראל מסייע בסריקות אחרי מבצעי הרצח.

"כשהגענו למקום ראינו שני פצועים מחוסרי הכרה עם פציעות חודרות בגופם", סיפר רביע אבו אלחוף, חובש רפואת חירום מיחידת האופנועים של מד"א שהוזעק לזירת הירי. "ביצענו בדיקות רפואיות אבל הפציעה של אחד מהם הייתה קריטית ונאלצנו לקבוע את מותו במקום, את הפצוע השני פינינו בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים תוך המשך טיפול רפואי כשמצבו קשה."

הרכב בו נסע אחמד חאלד חוסיין, שנצח בדיר חנא, 15 ביולי 2024. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
הרכב בו נסע אחמד חאלד חוסיין, שנרצח בדיר חנא/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

רק אתמול הוגש כתב אישום ברצח נגד שישה צעירים, שעל פי המשטרה, שייכים לאירגון הפשע אבו לטיף. הם נאשמים ברצח ביריות של בן הדוד של ראש העיר מע'אר, המרוחק ק"מ ספורים מדיר חנא.

במבצע משטרתי לסיכול עבירות נשק בחברה הערבית, שוטרי תחנת עירון הבחינו בצעיר בן 22, תושב בסמ"ה, שמנסה להימלט מהם בריצה. תוך בריחה, הצעיר השליך לקרקע רובה קרלו עם מחסנית ותחמושת. הצעיר נתפס, נעצר ונחקר. היום הוגשה נגדו הצהרת תובע לפני הגשת כתב אישום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully