וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטאר נגד יאיר נתניהו: "מדבר שטויות חסרות אחריות שעלולות לסבך את המו"מ על עסקת החטופים"

עודכן לאחרונה: 14.7.2024 / 23:55

בנו של רה"מ כינה את קטאר "מממנת הטרור השנייה בעולם אחרי איראן" בנאום שנשא בכנסייה ליד מיאמי. דיפלומט קטארי בכיר הגיב: "טענות שקריות שלא יורידו את הלחץ מהגורמים שמעדיפים להמשיך את המלחמה. בנקודת הזמן הרגישה הזאת התבטאויות כאלה יכולות רק לסבך את העניינים"

יאיר נתניהו תקף בחריפות את קטאר במהלך הרצאה בכנסיה ליד מיאמי/UnXeptable

לאחר שיאיר נתניהו תקף היום (ראשון) בחריפות את קטאר, דיפלומט קטארי בכיר אמר לוואלה כי דבריו של בנו של ראש הממשלה היו "שקרים ושטויות חסרות אחריות". הוא הוסיף: "בנקודת הזמן הרגישה הזו במו"מ התבטאויות כאלה יכולות רק לסבך את העניינים".

הוא הוסיף כי "דבריו של יאיר נתניהו נראו כאילו הועתקו מדף המסרים של ארגונים קיצוניים שעויינים ומתנגדים לכל פתרון למשבר בעזה. הטענות השקריות האלה לא יורידו את הלחץ מהגורמים שמעדיפים להמשיך את המלחמה".

בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו יאיר נתניהו תקף בחריפות את קטאר במהלך הרצאה בכנסיה ליד מיאמי, 15 ביולי 2024. UnXeptable, אתר רשמי
"דבריו של יאיר נתניהו נראו כאילו הועתקו מדף המסרים של ארגונים קיצוניים". יאיר נתניהו בכנס במיאמי/אתר רשמי, UnXeptable

בתוך כך, הוסיף ואמר שהסיוע ההומניטארי של קטאר לעזה לא הועבר אף פעם באופן ישיר אלא תמיד דרך ישראל. "הסיוע הזה היה תחת פיקוח לכל אורך התהליך", אמר הדיפלומט הקטארי.

בנוסף, הוא ציין כי ההאשמות של יאיר נתניהו על כך שקטאר היא התורמת הגדולה ביותר לאוניברסיטאות בארה"ב גם הן "שקריות", טען כי התשלומים של קטאר לאוניברסיטאות אמריקניות אינן תרומות אלא מיועדות לכסות את ההוצאות של קמפוסים של אותן אוניברסיטאות בקטאר. "לקטאר אין שום קשר להפגנות האחרונות בקמפוסים בארה"ב", אמר הבכיר

יאיר נתניהו טען בכנס במיאמי כי מנהיגי קטאר הם מממני הטרור הגדולים ביותר בעולם אחרי איראן, והוסיף כי קטאר היא התורמת הגדולה ביותר לאוניברסיטאות בארה"ב שם לטענתו נמצאים ארגוני השמאל הקיצוניים שמפגינים נגד ישראל.

"המטרה האמיתית שלהם (של ארגוני השמאל הקיצוני, ב"ר) היא למוטט את המרקם החברתי בארה"ב. ישראל היא רק ניסוי לבדוק עד כמה הצבא הזה של בריונים פועל כדי להשתמש בהם כשהם באמת יצטרכו כמו ב-2020 (בבחירות הקודמות לנשיאות ארה"ב, ב"ר), הוסיף יאיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully