וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושבי מזרח ירושלים גנבו מסמכים מסווגים של אלוף בצה"ל

עודכן לאחרונה: 14.7.2024 / 14:54

נהגו של האלוף עבר תאונה עצמית ופונה לבית חולים מה שהותיר את הרכב הצבאי עזוב בצד הכביש. השלושה, שעבדו כסיירים בכביש 16, גנבו את המסמכים יחד עם ציוד נוסף. כששוטרים שהגיעו לזירה ביקשו מהם שלא לדבר בטלפון, אחד מהם איים על השוטרים כשהוא מחזיק בכליו סכין

תאונת דרכים סמוך למושב גאליה, 28 במרץ 2024/מד"א

כתב אישום הוגש היום (שלישי) נגד שלושה תושבי מזרח ירושלים שגנבו מסמכים מסווגים וציוד נוסף מרכבו של נהג של אלוף בצה"ל, זמן קצר אחרי שהיה מעורב בתאונת דרכים בכביש 16 בכניסה לירושלים. לשלושה מיוחסים סעיפים של גניבה מרכב, הפרעה לשוטר במילוי תפקידו והחזקת סכין.

לפי האישום, שהוגש על ידי יחידת התביעות המשטרתית, המתלונן, חייל בסדיר ששימש כנהגו של אלוף בצה"ל, היה מעורב בתאונת דרכים עצמית עם הרכב הצבאי בכביש 16 ונאלץ להתפנות לבית חולים. ברכב נותרו מאחור מסמכים צבאים סודיים השייכים לאלוף, מחסנית מלאה בכדורי אקדח, חותמות של אלופים בצה"ל ופריטים נוספים.

תאונת הדרכים בה היה מעורב נהגו של האלוף בצה"ל. איחוד הצלה סניף נוף, איחוד הצלה
תאונת הדרכים בה היה מעורב נהגו של האלוף בצה"ל/איחוד הצלה, איחוד הצלה סניף נוף

שלושת הנאשמים, שעבדו כסיירים בכביש 16 הגיעו למקום לאחר התאונה וגנבו את המסמכים החותמות ואייפון. זמן קצר לאחר מכן, שוטרים הגיעו למקום וביקשו מאחד הנאשמים שלא לשוחח בטלפון, אחד מהם סירב והחל לאיים על השוטר. בחיפוש שבוצע עליו אותר סכין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully