וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו הקרין לשרים סרטון עם לקט התבטאויות נגדו: "יש נרמול של הסתה"

עודכן לאחרונה: 14.7.2024 / 14:09

ברקע ניסיון ההתנקשות בדונלד טראמפ, רה"מ הקרין בישיבת הממשלה סרטון עם לקט התבטאויות נגדו ונגד ובני משפחתו מהרשתות החברתיות ומהפגנות בחודשים האחרונים. במהלך הישיבה שרי הליכוד תקפו בחריפות את היועמ"שית. שיקלי: "להדיח אותה". לוין: "מערכת המשפט הפקירה את רה"מ"

בווידאו:סרטון ההסתה נגד ראש הממשלה שהציג מזכיר הממשלה יוסי פוקס, בישיבת הממשלה, 14 ביולי 2024/דוברות רה"מ

ברקע ניסיון ההתנקשות בדונלד טראמפ, ראש הממשלה בנימין נתניהו ומזכיר הממשלה יוסי פוקס הקרינו היום (ראשון) בישיבת הממשלה סרטון עם לקט התבטאויות הסתה נגד ראש הממשלה ובני משפחתו מהרשתות החברתיות ומהפגנות נגד הממשלה בחודשים האחרונים. במהלך הישיבה שרי הליכוד בהם מירי רגב עידית סילמן ועמיחי שיקלי תקפו בחריפות את ההסתה נגד נתניהו ובני משפחתו.

רה"מ בנימין נתניהו,דיון 40 חתימות, 24 ביוני 2024. חיים גולדברג, פלאש 90
ראש הממשלה בנימין נתניהו/פלאש 90, חיים גולדברג

הציטוטים מישיבת הממשלה

  • השר יריב לוין: "זה נס שלא התרחש עד עתה מה שקרה בארצות הברית. הזהרנו שזה מה שיכול לקרות אצלנו. מערכת המשפט הפקירה את ראש הממשלה"
  • השרה מירי רגב: "צבר של הסתות נגד ראש הממשלה. בדמוקרטיה לא שורפים כבישים,לא שמים לראש הממשלה תמונה עם דם על הידיים, אנחנו במציאות בלתי אפשרית - הרבה אחרי המאוחר מידי".
  • השר איתמר בן גביר: "הגיע הזמן לעשות שימוע לגורמים שמונעים כתבי אישום, מונעים אכיפה ומאפשרים הסתה. נעמה לזימי תועדה מציתה - עבירה חמורה - והיועמ"שית לא מאשרת חקירה. אם זה היה אנחנו, למישהו יש ספק שהייתה חוקרת יום למחרת?"
  • השר עמיחי שיקלי: "התשובה זו הדחת היועמ"שית. אמרתי את זה גם לפני שבועיים".
  • ראש הממשלה נתניהו: "יש כאן נרמול ההסתה".

עוד בוואלה!

עם Walla mobile מקבלים יותר! תוכניות סלולר במחיר משתלם

לכתבה המלאה
חברת הכנסת נעמה לזימי הותקפה ע"י שוטרים במהלך הפגנה בקפלן, 29 ביוני 2024. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
ח"כ לזימי בהפגנה בקפלן/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

ח"כ נעמה לזימי אמרה בתגובה לדבריו של בן גביר בישיבת הממשלה: "במקום להתעסק בהשבת החטופים ולהתקדם כמה שיותר מהר לעסקה שתשיב אותם הביתה, הממשלה הגרועה בהיסטוריה בוחרת להתעסק בהגבלת חופש המחאה ובהסתה נגד המוחים והמוחות. מידי שבוע אני עדה למקרי אלימות קשים נגד משפחות חטופים, משפחות שכולות, עיתונאים וחברי כנסת - אך אלה לא זוכות לשום גינוי מצד הממשלה, זאת כחלק ממסע ההפחדה של בן גביר והממשלה כנגד המחאה הלגיטימית והצודקת להשבת חטופינו. לא נירתע, לא נפחד ולא נעצור עד שכל 120 החטופים יחזרו הביתה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully