וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזרח ישראלי נכנס לכפר סמוך לרמאללה - והותקף

עודכן לאחרונה: 12.7.2024 / 15:25

הגבר, בשנות ה-40 לחייו, נכנס לכפר א-לובן שבגזרת רמאללה, ובמהלך שהותו במקום הותקף ונפצע קלות. קציני המנהל האזרחי וכוחות חטיבתיים פעלו על מנת לחלצו, והוא סירב לקבל טיפול רפואי. בחודש שעבר אירע מקרה דומה, כשישראלי כבן 70 נכנס לקלנדיה, ונפצע קל מהשלכת אבנים

רכבו של שגריר גרמניה הותקף ברמאללה ע"י פלסטינים/לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

אזרח ישראלי כבן 40 נכנס אתמול (חמישי) לכפר א-לובן שבגזרת רמאללה, כך על פי דיווח שהתקבל במפקדת תיאום וקישור רמאללה של המנהל האזרחי. במהלך שהותו במקום הוא הותקף ונפצע קלות. קציני המנהל האזרחי וכוחות חטיבתיים פעלו על מנת לחלצו מהמקום, והוא סירב לקבל טיפול רפואי.

זירת יידוי האבנים לעבר רכב באזור רמאללה 3 בינואר 2021. דוברות בנימין, אתר רשמי
"קציני המנהל האזרחי וכוחות חטיבתיים פעלו על מנת לחלצו מהמקום". זירת יידוי אבנים ברמאללה/אתר רשמי, דוברות בנימין

לפני כשבועיים נכנס ישראלי בשנות ה-70 לחייו, עם רכבו למחנה הפליטים קלנדיה, בתוך שטח הרשות הפלסטינית והותקף באבנים על ידי פלסטינים. כתוצאה מהתקיפה, הישראלי איבד שליטה על רכבו, התנגש בבטונדה ונפצע באורח קל. הוא נמלט רגלית מהמקום וחבר לכוחות משטרה ורפואה במחסום.

מתחקיר ראשוני עלה שהישראלי נכנס למחנה הפליטים על מנת לתדלק את רכבו - אולם כשניסה לצאת מהמחנה הותקף באבנים ובלוקים שהושלכו על ידי מקומיים ואיבד שליטה על רכבו. הוא נמלט מהמקום ובתיאום בין מנהלת התיאום והקישור לבין מנגנוני הביטחון של הרשות הפלסטינית - הוא הועבר למחסום. הוא סובל מפציעות קלות ופונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully