וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר שעבודתם הקודמת נסגרה: 14 אנשים עם לקויות ראייה השתלבו במרכז טכנולוגי

עודכן לאחרונה: 12.7.2024 / 4:06

העובדים השתלבו במרכז טכנולוגי למחזור פסולת אלקטרונית של "בית חם" בירושלים, זאת לאחר שהמפעל שהעסיק אותם במשך שנים נסגר. המרכז החדש קם על מנת לקדם תעסוקה בקרב אנשים עם צרכים מיוחדים. מנכ"ל העמותה: "התאמנו את המרחב וגייסנו צוות לליווי מקבלי השירות החדשים"

בית חם. בית חם,
מפעל שהעסיק אותם במשך שנים נסגר. בית חם/בית חם

14 אנשים עם עיוורון ולקויות ראייה השתלבו במרכז הטכנולוגי החדיש והראשון מסוגו למחזור פסולת אלקטרונית של "בית חם" בירושלים, זאת לאחר שהמפעל שהעסיק אותם במשך שנים נסגר. המרכז החדש של "בית חם" קם על מנת לקדם תעסוקה בקרב אנשים עם צרכים מיוחדים. במרכז למחזור פסולת אלקטרונית מועסקים אנשים עם עיוורון, לקויות ראייה, שמיעה, בעיות גופניות, הנמכות קוגניטיביות ועוד.

כיום מלווים במרכז של "בית חם" 43 מקבלי שירות מאוכלוסיית השיקום, ולאחרונה, כאמור, בעקבות סגירה של מפעל לשיקום עיוורים בעיר, נקלטו 14 מקבלי שירות עם עיוורון ולקות ראייה שמשתלבים במגוון עבודות הקשורות למחזור פסולת אלקטרונית. המרכז פועל תחת משרד הרווחה ועיריית ירושלים והוא ייעודי לאוכלוסיית השיקום של משרד הרווחה. מדובר במרכז גדול שבו אפשרות לקליטת עובדים רבים עם צרכים מיוחדים מירושלים והסביבה לעבודה שיקומית ומקדמת.

בית חם. בית חם,
קם על מנת לקדם תעסוקה בקרב אנשים עם צרכים מיוחדים. בית חם/בית חם

לפני כשנה השיקה עמותת "בית חם" את המרכז הטכנולוגי למחזור ומיחדוש פסולת אלקטרונית, במרכז מגוון אפשרויות של תעסוקה, החל מעבודות קלות של מיון והפרדת רכיבים, ועד לעבודות מורכבות של הרצת תוכנות, בקרת איכות ועוד. המרכז מציע הזדמנויות תעסוקתיות לאנשים עם צרכים מיוחדים ומעניק ערך מוסף של עשייה חברתית משמעותית לטובת הסביבה.

לצד עבודה מכבדת, המרכז מציע סדנאות בנושאי תעסוקה, בריאות, פנאי, איכות חיים ועוד. כמו כן, כל עובד זוכה לליווי פרטני על ידי אנשי מקצוע של עמותת "בית חם" שבמרכזו בניית תוכנית קידום אישית וקידום מטרות ויעדים אישיים להשתלבות בסביבת עבודה טכנולוגית ודינמית.

במרכז מקבלים העובדים ידע מקצועי מטכנאי מחשבים מוסמך, לצד כלים להשתלבות בעולם התעסוקה ממנהל/ת מקצועי מתחומי השיקום התעסוקתי, וכן ליווי של מרפא בעיסוק לשם ביצוע התאמות והנגשות.

עוד בוואלה!

עם חבילת הסלולר של וואלה תשלמו פחות! בואו לחסוך

לכתבה המלאה
בית חם. בית חם,
נקלטו 14 מקבלי שירות עם עיוורון ולקות ראייה שמשתלבים במגוון עבודות. בית חם/בית חם

הרב אריה מונק, מנכ"ל עמותת "בית חם" ציין כי "לצורך קליטתם המיטבית של האנשים עם העיוורון ולקויות הראייה, התאמנו את המרחב וגייסנו צוות ייעודי לליווי מקבלי השירות החדשים. בשנה האחרונה התפתח מרכז מחזור הפסולת האלקטרונית, קודמו כמה שיתופי פעולה עסקיים חדשים ומשמעותיים במסגרתם אנו מבצעים עבודות שונות עם זיקה טכנולוגית עבור חברות שונות. כמו כן, בימים אלו אנו בתהליכי הקמה של מעבדה לתיקונים ומכירת ציוד, ואתר שיאפשר קנייה מקוונת. מכאן גם שלוחה תודתנו לחברות, ארגונים ועסקים שבאופן שוטף שולחים אלינו תרומות של פסולת אלקטרונית על מנת שנוכל להמשיך להעסיק אנשים עם צרכים מיוחדים. העובדים מקבלים בית חם כפשוטו, וזוכים ללו"ז פעילות נרחב הכולל ליווי אישי, סדנאות קבוצתיות, פעילויות העשרה ועוד".

עמותת "בית חם" מעניקה שירותי טיפול ושיקום בקהילה כבר קרוב לשלשה עשורים. אלפי אנשים המתמודדים עם משברי חיים שונים זוכים לתהליך טיפולי-שיקומי, באמצעות צוות של כ-400 עובדים עם ניסיון טיפולי רב הנותנים מענה מקצועי, מגוון ורגיש תרבות. "בית חם" היא אחת מהעמותות הגדולות בישראל המובילה בנושאים של שיקום תעסוקתי, טיפול ושיקום מתמודדי נפש ונפגעי טראומה שונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully