וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ביום שנתניהו יודח, נתקן את המדינה"; אלפים מחו מול מעון רה"מ בקיסריה

עודכן לאחרונה: 10.7.2024 / 22:35

בעוד המשטרה נערכה לקראת ההפגנה עם מכת"זית ופרשים, המוחים הפגינו ברמקולים רבי עוצמה ובתופים, וצרו על מעון נתניהו משלושה כיוונים. עו"ד איילת השחר סיידוף פנתה בדבריה לנתניהו, "יום אחד ישב היסטוריון ויכתוב עליך, סוכן המכירות הכושל, שחירב את מדינתו"

הפגנה מול ביתו של בנימין נתניהו ,קיסריה/יואב איתיאל

בהפגנה בהשתתפות אלפים בקיסריה שהתקיימה הערב (רביעי), קראה מנהיגת תנועת המחאה "אימהות בחזית", עו"ד איילת השחר סיידוף, "יש מוצא, והוא נמצא בידינו ובידה של היועמ"שית".

המוחים צרו על בית נתניהו משלושה כיוונים. הם ניצבו בשתי הכניסות לרחוב בו מתגוררת משפחת נתניהו ובדיונות שמאחורי הבית. כוחות משטרה גדולים נערכו לקראת ההפגנה עם מכת"זית ופרשים שהוצבו בסמוך לבית. אוטובוסים עמוסים פרקו לוחמי מג"ב שהגיעו כתגבורת. המוחים השמיעו את קולם והפגינו את נוכחותם ברמקולים רבי עוצמה ובתופים.

"אני רוצה לשתף אתכם שלפני כשבועיים הגשנו עתירה באמצעות עו"ד דפנה לכנר הולץ עם משפחות החטופים והמפונים", המשיכה עו"ד סיידוף. "דרשנו מהיועצת המשפטית להשיב מדוע היא חושבת שנתניהו איננו מפר את הסדר ניגוד העניינים בניהול המלחמה ודרשנו להוציא אותו מיד לנבצרות. בית המשפט הורה לה להשיב עד מחר. אני קוראת מכאן לשומרת הסף האחרונה: הצילי את המדינה ממי שרוצה להחריבה! צרכי המדינה נמחקו מול צרכיו האישים והפוליטיים של האשם".

הפגנה מול ביתו של ראש הממשלה  בנימין נתניהו ,קיסריה. יואב איתיאל
" אני קוראת מכאן לשומרת הסף האחרונה: הצילי את המדינה". הפגנה נגד הממשלה בקיסריה/יואב איתיאל
הפגנה מול ביתו של ראש הממשלה  בנימין נתניהו ,קיסריה. יואב איתיאל
"יש רק אשם אחד בביזיון הזה, בהפקרות הזו, בקריסה הערכית הזו". הפגנה נגד הממשלה בקיסריה/יואב איתיאל

היא פנתה בנאומה לנתניהו, "האיש ששמו ומורשתו היו חשובים לו יותר מכל" ואמרה: "יום אחד ישב היסטוריון אפור שיער בחדרו ויכתוב עליך, סוכן המכירות הכושל, שחירב את מדינתו ומכר את עמו רק משום שרצה למשול! לך או יותר נכון עוף לנו מהפרצוף, וקח את מורשת הכלום שלך איתך, רחוק רחוק מאיתנו".

עו"ד איתמר קרמר, מנהל משמר החינוך הממלכתי, סא"ל במיל', שחזר מהחזית אחרי כמה חודשים של מילואים, בנאומו, אמר כי הספר המסית "תורת המלך", זה "שמסביר איך להילחם בגויים ולהרוג את התינוקות והילדים שלהם, שברור שמדובר בבני מוות, ומוטב להורגם מראש", הפך לדבריו, "לתורתה של ממשלת ישראל". הוא אמר כי, "יש רק אשם אחד בביזיון הזה, בהפקרות הזו, בקריסה הערכית הזו. נתניהו אשם בכריתת ברית אחים עם אבי מעוז, בן גביר ואורית סטרוק שמנסים להיכנס לחינוך של הילדים שלנו". הוא אמר כי, "נתניהו אשם בהפליית הילדים שלנו בחינוך ובצבא. אשם בשיתוף פעולה עם השתמטות והתבדלות של מגזר שלם". הוא קרא להדחת נתניהו. "ביום שתודח, אנחנו נתקן את החינוך ונתקן את המדינה"

עם סיום האירוע, ניתן להגיד שהשוטרים הכילו והבליגו היום גם על הרעש העוצמתי, וגם על הופעתו מחדש של "הטנק" של 'לוחמי כיפור 73', על החסימות לסירוגין וגם על המדורה. כך נמנעו מעצרים ופציעות. ההפגנה הגדולה שהמשטרה דאגה מפניה הסתיימה ללא אירועים חריגים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully