וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדינות נאט"ו יקבעו כי איראן פוגעת בביטחון של מדינות אירופה

עודכן לאחרונה: 10.7.2024 / 19:59

הודעת הסיכום של פסגת נאט"ו שמתקיימת בוושינגטון צפויה למתוח ביקורת חריפה נגד איראן ולהדגיש כי היא "מערערת את היציבות ומתדלקת" את המלחמה של רוסיה באוקראינה. שר החוץ ישראל כ"ץ הדגיש בוועידה: יש להטיל סנקציות משתקות על איראן

בווידאו: פינלנד ושבדיה הגישו בקשה רשמית להצטרף לנאט"ו/רויטרס

הודעת הסיכום של פסגת נאט"ו שהחלה אמש (רביעי) בוושינגטון צפויה למתוח ביקורת חריפה נגד איראן ולהדגיש כי פעולותיו של המשטר בטהראן "לערעור היציבות", משליכות על הביטחון של חברות ברית נאט"ו, כך לפי מקורות שמעורים בפרטים. הודעת הסיכום גם תדגיש כי איראן "מתדלקת" את המלחמה של רוסיה באוקראינה.

שר החוץ ישראל כ"ץ, שמייצג את ישראל בוועידת נאט"ו, העלה את הסוגיה האיראנית בשיחות שקיים עם שר החוץ האמריקני בלינקן ושר ההגנה אוסטין אתמול בוושינגטון במהלך קבלת הפנים לשרים מהעולם שהגיעו לוועידה.

שר החוץ ישראל כ"ץ ושר ההגנה לויד אוסטין. אביב עזרא, אתר רשמי
שר החוץ ישראל כ"ץ ושר ההגנה לויד אוסטין/אתר רשמי, אביב עזרא
שר החוץ ישראל כ"ץ עם מקבילו האמריקני טוני בלינקן. אביב עזרא, אתר רשמי
שר החוץ ישראל כ"ץ עם מקבילו האמריקני טוני בלינקן/אתר רשמי, אביב עזרא

כ"ץ נפגש גם עם כמה שרי חוץ אירופאים והדגיש בפניהם כי איראן היא אויב משותף של ישראל ושל חברות ברית נאט"ו. "הטילים הכטב"מים האיראנים מאיימים עלינו, נמסרים לרוסיה ומאיימים גם עליכם. האיומים של הפרוקסיז של איראן משמיעים - מופנים גם אליכם", אמר כ"ץ לבני שיחות לפי בכיר ישראלי.

שר החוץ אמר בפגישותיו בוושינגטון כי על המערב להטיל סנקציות משתקות על איראן ולהכריז על משמרות המהפכה כארגון טרור, וזאת כדי לבלום את תוכנית הגרעין, למנוע את פיתוח הטילים והכטב"מים, ולעצור את תמיכת איראן ברוסיה ובחיזבאללה ובשאר ארגוני הטרור, כך אמר בכיר ישראלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully