וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדם הוכש ע"י נחש באמצע הלילה - ומיד נשך אותו בחזרה והרג אותו

עודכן לאחרונה: 10.7.2024 / 15:25

בחור שישן במחנה עבודה באזור מיוער התעורר מהכשת נחש - ויצא לפעולת נקמה

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

אומן הנחשים התגרה בנחש הארסי הארוך בעולם - והוכש למוות/INSTAGRAM.COM/@NDOROBEII

מה תהייה התגובה הראשונית שלכם אם נחש יכיש אתכם בזמן שאתם ישנים? לצעוק? לקפוץ מהמיטה? לברוח? סנטוש לוהר החליט לפעול בצורה שונה ופשוט נשך את הנחש בחזרה כנקמה.

תושב פאנדוקה בן ה-35 ממדינת מַהָארָאשְׁטְרַה בהודו, הותקף על ידי נחש בזמן שישן במחנה עובדים ליד מסילת רכבת שנבנית ביער. לוהר הגיב במהירות, תפס את הזוחל במוט ברזל ונשך אותו פעמיים בעוצמה כזו שהנחש מת מהנשיכות.

כשנשאל מדוע נשך את הנחש בחזרה, סיפר לוהר ל-India Today: "בכפר שלי יש אמונה שאם נחש מכיש אותך, אתה חייב לנשוך אותו בחזרה פעמיים כדי לנטרל את הארס".

חשוב לציין שהכשת נחש ארסי עלולה להיות קטלנית ולעומת זאת נשיכת אדם בנחש לא תועיל במיוחד בדרך כלל, מלבד לגרימת סיכון לספוג תקיפה נוספת.

טרם אומת סוג הנחש שהתקיף את לוהר, או אם הוא בכלל היה ארסי, אולם הוא פונה במהירות לבית חולים קרוב שם קיבל נוגדן נגד ארס ושוחרר למחרת.

מדינת ביהר, האזור בו מתבצעת בניית מסילת הרכבת, היא אחת משלושת המדינות המובילות בהודו מבחינת מספר תקיפות של נחשים, עם כ-4,500 מקרי מוות בשנה, על פי המכון הלאומי לבריאות. בהודו חיים כ-300 מיני נחשים - מתוכם למעלה מ-60 ארסיים מאוד - כולל הקוברה ההודית, צפע הודי, הקרייט המצוי והאפעה הקריני - שמכונים לעתים קרובות "ארבעת הגדולים" בשל הארס העוצמתי שלהם ומספר ההכשו שהם גורמים מדי שנה.

עוד בנושא
זה הדבר הכי חשוב שחייבים לעשות אם הוכשתם על ידי נחש

"מלך הנחשים" נעל את עצמו עם 400 נחשים - והוכש למוות על ידי קוברה

לפי מחקר משנת 2020, הצפע ההודי אחראי ל-43 אחוז מכלל הכשות של נחשים בהודו בין השנים 2000 ל-2019, בעוד שהקרייטים אחראים ל-18 אחוז מכלל ההכשות והקוברות אחראיות ל-12 אחוזעם.

  • עוד באותו נושא:
  • נחש
  • הודו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully